אירועים לא פשוטים ברחבי המדינה, על רקע המחאה נגד הממשלה. המשטרה עצרה בצהריים המוקדמות  2 חשודות שהציתו צמיגים על כביש 2 לכיוון דרום. מהמשטרה נמסר כי השתיים הן תושבות הרצליה, שהצטיידו בצמיגים והציתו אותם על ככשהן מסכנות את משתמשי הדרך.

שוטרי תחנת גלילות עצרו אותן לחקירה והשיבו את התנועה לסדרה.

צפו בתיעוד האירוע על ידי המשטרה >>>