בפגישה שהתקיימה הבוקר בין מנכ"ל העירייה לנציגי הנהגת ההורים בבית הספר נקבע כי חברת "המשכיל" תמשיך לנהל את הצהרון בבית הספר אם תצליח לרשום לפחות 94 תלמידים משכבות א' ו-ב'

שרון יונתן

חברת "המשכיל", המפעילה את הצהרון בבית הספר היסודי "יוחנני" בהרצליה (בתמונה), תקבל הזדמנות נוספת לרשום ילדים לצהרון בשנת הלימודים הקרובה. כך נקבע בתום פגישה שהתקיימה הבוקר בין נציגי הנהגת ההורים בבית הספר למנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

יחד עם זאת, נקבעה התנייה כפי שנכתב בהודעת הנהגת ההורים העירוני: "הוחלט כי חברת המשכיל תקבל צ'אנס לרשום ילדים, ואם לא תעמוד במכסה אשר הוסכמה, המנדט יועבר למפעיל אחר המאושר עי המכרז העירוני".

בהודעה נכתב כי: "במידה וירשמו לצהרון המשכיל עד תאריך ה-23.8 בשעה 12:00, 94 תלמידים ומטה יוחלף המפעיל. במקרה כזה, ייפתח רישום לכלל ההורים לצהרון החדש. במידה ויהיו מעל 94 תלמידים נישאר עם המשכיל והיתר יוכלו להירשם אז". בהנהגת ההורים הסבירו כי המספר 94 הוא 50% מהנרשמים בשנה שעברה בשכבות א'-ב'.

בהנהגת ההורים הוסיפו: "יתכן שלאור לוח הזמנים הצפוף, ובמידה ותהיה החלפה של מפעיל, יתכן ויהיו קשיים מסוימים בימים הראשונים של שנת הלימודים. כמו כן, במידה ויירשמו פחות מ-94 תלמידים, המשכיל עלול לפנות לבית המשפט בבקשת צו מניעה אשר אם יאושר, תפגע בפתיחת השנה בצהרון. אם כי, לפי תקדימים בנושא פחות סביר שבית משפט יעשה זאת. אנו משערים שחברת המשכיל תצא בקריאה לרישום לצהרון ובטלפונים להורים. אנא פעלו לפי שיקול דעתכם".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן