אחת השאלות הקשורות לאסטרטגיית היציאה, מונח שאנו שומעים יותר ויותר בימים האחרונים, היא גם מתי תתחדש הפעילות הספורטיבית במסגרות השונות. עיריית רמת השרון ואגודת הספורט פנו אתמול למשרד ראש הממשלה, משרד התרבות והספורט ומינהל הספורט בדרישה להחזיר באופן מיידי את הפעילות הספורטיבית, בעיקר בגילאי הנוער והילדים.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

"ספורט בכלל וספורט לילדים ובני נוער בפרט, זה אורח חיים בריא. לא לחינם קיים המשפט "נפש בריאה בגוף בריא". הספורט הינו חלק בלתי נפרד מהמהלך להחזרת השגרה לחיינו", פתחו את פנייתם גיא קלנר, סגן ראש עיריית רמת השרון ומחזיק תיק הספורט ואריק דורון, מנכ"ל אגודת הספורט רמת השרון.

קלנר ודורון מציינים: "ישבנו סגורים שבועות רבים בבתים. המצב גרם למצוקה פיזית ונפשית גדולה אצל כל תושבי ישראל, ואצל ילדים, שאינם מורגלים בשהייה ממושכת בתנאים כאלו בפרט. לא יתכן שההחלטה משמעותית כזו, תהיה נתונה בלעדית אך ורק בידי משרד הבריאות. אנחנו קוראים לכל מקבלי ההחלטות להבין שהחזרת הציבור לפעילות גופנית במסגרות הקיימות היא שלב חיוני בחזרה לשגרה. שלב הכרחי ונדרש לבריאות הגוף והנפש של הציבור בישראל. בני הנוער וספורטאים צעירים, אינם מהווים קבוצת סיכון, והם למעשה אלו, שיכולים לצלוח את המשבר, בקלות רבה. תנו לנו מרחב פעולה גדול יותר, כדי להחזיר את מערכות הספורט, כולל הקבוצתי לשגרת אימונים. קבעו מגבלות סבירות והגיוניות, שתאפשרנה לספורט לחזור לפעילות מהר ככל האפשר, גם אם לא פעילות מלאה בשלב ראשון, נעמוד בכל מגבלה שתידרש".

קלנר ודורון חזרו על דרישתם לא לתת בידי משרד הבריאות את ההחלטה הבלעדית: "אל תאפשרו למשרד הבריאות, שרואה את המשבר רק מזווית הראיה שלו, לקבוע מגבלות דרקוניות, על האוכלוסייה הבריאה והעמידה ביותר בארץ. זו השעה בה נדרשת קבלת החלטות אמיצות על ידי מנהיגים אמיצים, כדי שנוכל לראות אור בקצה מנהרת הקורונה. החזירו את הספורט לחיינו. שחררו את בני הנוער והאוכלוסייה הצעירה, לחזרה מדורגת לפעילות ספורטיבית, ומשם החזרה ללימודים ולחיים נורמליים תהיה קלה ומהירה יותר".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן