הישג לחטיבת הביניים יד גיורא בהרצליה: בית הספר זכה בפרס החינוך הארצי של משרד החינוך. הפרס היוקרתי הוענק ליד גיורא בזכות מצוינות והצטיינות בתחום הפדגוגי, הרגשי והחברתי. הפרס ניתן בין היתר על פיתוח תכנית פדגוגית-רגשית ייחודית וחדשנית לשם העצמת התלמידים.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

חטיבת יד גיורא זכתה תחילה בפרס החינוך המחוזי ונבחרה לייצג את מחוז ת"א כולו בהתמודדות על פרס החינוך הארצי. להתמודדות על הפרס הארצי העפילו 11 בתי ספר בלבד מכל הארץ בכל הרמות, יסודי חטיבות ותיכוניים.

במסגרת ההתמודדות לפרס הארצי, הגיעה לחטיבת יד גיורא ועדה ארצית מטעם משרד החינוך. מורים ותלמידים הציגו בפני הוועדה את המיזם החדשני שפותח בחטיבה בשם "בשביל כל אדם", המבוסס על תפיסה חינוכית הוליסטית המייצגת חיבור בין עולמות השכל והרגש בחיי התלמידים.

חברי הוועדה התרשמו מייחודיותו של המיזם, שנשען על סיפור הילדים "הקוסם מארץ עוץ", שבו הילדה דורותי פוגשת שלוש דמויות, שכל אחת מהן מחפשת את החסר לה: שכל, לב ואומץ. מתוך הבנה שלאדם נדרשים שלושת הרכיבים הללו, בנה בית הספר תכנית פדגוגית חדשנית לעבודה עם התלמידים והיא פועלת בשילוב התכנית העירונית EACH  וכן תכנית העבודה של משרד החינוך.

בנוסף, הוצגו בפני הוועדה פיתוחים פדגוגיים בלימודי המדעים "לחשוב כמו לאונרדו", מקצועות חדשים שביה"ס פיתח כמו קל-כלה וזהות ואזרחות ועוד.

בעיריית הרצליה גורסים כי הישג החטיבה הינו פרי של עשייה פדגוגית חדשנית וממושכת ואקלים מיטבי בית ספרי עליהם עמלים מנהלת בית הספר, רונית כהן מתות, והצוות החינוכי.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן