תושבת רמת השרון שגרה ברחוב סוקולוב 91 מספרת על לכלוך רב מתחת לבניין הנובע מעסקים הנמצאים שם ביניהם פיצריה וחנויות נוספות.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

לדבריה, המצב התברואתי ברחוב הוא מזעזע – בעלי העסקים זורקים כמויות של זבל ולא דואגים לפנות, כאשר לטענתה אין מספיק אכיפה מצד העירייה.

לכלוך ברחוב סוקולוב ברמת השרון. צילום: תמר שווייצר

לכלוך ברחוב סוקולוב ברמת השרון. צילום: תמר שווייצר

תמר שווייצר שגרה בסוקולוב מספרת: "הבניין שלנו הוא בניין אחד מתוך כמה בניינים משולבים מסחרי ופרטי. המשמעות של זה היא שיש עסקי מזון בבניינים. אצלנו זה פיצרייה וחנות מזון נוספת. הבעיה היא שאין שום פיקוח על ענייני התברואה. המקום שורץ בג'וקים ובחולדות והמדרכות מטונפות, הצוותים של העובדים בפיצרייה מעשנים ויש מלא בדלי סיגריות זרוקים בחוץ, הרצפה מזוהמת ודביקה, העירייה פעם בשבוע מנקה בזרנוק מים אבל זה כוסות רוח למת, זה לא מועיל בכלום. בחדר הזבל שלנו זורקים קופסאות של רסק עגבניות פתוחות. ובתקופה האחרונה הם זורקים גם ברחוב.  הקפצתי שלוש פעמים את המוקד וכל פעם ניקו אבל זה לא מספיק ותמיד נשאר עוד לכלוך, קמח זרוק וקופסאות שימורים על הרצפה. זה מקום שאנשים חיים בו. זה פשוט מזעזע.  העירייה לא אשמה שיש לכלוך, אבל צריך יותר פיקוח.  גם בשאר רחוב סוקולוב המצב לא יותר טוב. האשמה היא גם על בעלי העסקים אבל אם אף אחד לא דורש מהם ולא קונס אותם שום דבר לא משתנה. יש לנו שביל גישה שנראה כמו פיצריה עם קרטונים זרוקים על הרצפה.  שנים שאנחנו סובלים מזה.  נכון, הכל מתחיל בבעלי הנכסים, ובעובדים אבל איפה הפיקוח? איפה האכפתיות? כל יום זורקים את הזבל על המדרכה. אם היו קונסים אותם כראוי זה לא היה קורה. האם מישהו עושה משהו?".

לכלוך ברחוב סוקולוב ברמת השרון. צילום: תמר שווייצר

לכלוך ברחוב סוקולוב ברמת השרון. צילום: תמר שווייצר

זו לא הפעם הראשונה שבה תושבים ברמת השרון מתלוננים על המצב התברואתי של העיר.

מעיריית רמת השרון טרם נמסרה תגובה.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן