מדוע עיריית הרצליה לא חוזרת לנוהל הרגיל בקבלת קהל במשרדיה וממשיכה בקבלת קהל רק דרך קביעת תור מראש?

מתחברים קבוצה לכישורים חברתיים

סוגיה זו ניסה לברר השבוע חבר המועצה רונן וסרמן (יש עתיד) לאחר שקיבל פניות על כך מתושבים בעיר. בפנייה שהוציא לבכירי העירייה הוא כתב: "שמח לעדכן כי על פי החוק תקופת הקורונה הסתיימה, אין צורך לחבוש מסיכות ולשמור על ריחוק חברתי. ואולם פנו אליי בימים האחרונים מספר תושבים אשר טוענים שלא ניתן להיכנס לעיריית הרצליה מבלי לקבוע תור מראש".

וסרמן ביקש לדעת מדוע אין קבלת קהל רגילה בעירייה, מדוע לא ניתן להיכנס בלי לקבוע תור מראש ומתי ניתן יהיה להיכנס בלי לקבוע תור מראש.

במענה לפניית "שרון און ליין" השיבה העירייה: "אחד הלקחים החיוביים מתקופת הקורונה היה נושא זימון תורים מראש. התברר כי לרוב הציבור נח ויעיל לתאם תור מראש ולהגיע בשעה מדויקת אל קבלת הקהל ללא צורך לבזבז זמן יקר בהמתנה בתור. מקרים חריגים בהם תושבים אשר מפאת קושי אישי (בין אם מדובר בקשישים או בעלי צרכים מיוחדים) הגיעו אל בניין העירייה ללא תיאום תור מראש, מטופלים באופן פרטני".

רונן ורסרמן יש עתיד הרצליה חבר מועצה

חבר המועצה רונן וסרמן. פנה לעירייה

וסרמן אמר היום: "למדתי מפניית ״שרון און ליין" על תגובת העירייה לשאילתא שהגשתי. זכותה של העירייה לשנות את הנהלים, וייתכן שזה אף שינוי חיובי שיגרום לזמני המתנה קצרים יותר עבור התושבים שמגיעים לקבל שירות. ואולם, אחריותה של העירייה היא לעדכן את כל התושבים בנוגע לשינוי, ולתת הנחייה ברורה כיצד ניתן לתאם את התור והאם ישנו פתרון לתושבים מבוגרים שאין להם יכולת לתאם בצורה דיגיטלית".

גרים בשרון? תהיו היפר לוקאליים

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן