לנוכח תלונות רבות על התפקוד הלקוי של מערכת פינוי האשפה הפנאומטית בשכונת נווה זמר ברעננה המופעלת על ידי חברת ריקטק, פרסמה עיריית רעננה עדכון שבו היא ציינה כי היא נפגשה עם נציגי החברה על מנת להגיע לפתרון שישפר את המצב.
"עיריית רעננה מודעת לתפקוד הלוקה בחסר של חברת ריקטק. חברה המתפעלת מערכת שאיבה תת קרקעית לאשפה בשכונת נווה זמר", נכתב בהודעת העירייה.
בעיריית רעננה הוסיפו: "לאור המצב, גורמי העירייה נועדו עם נציגי החברה ועם נציגי חברת האם 'שיכון ובינוי' על מנת להגיע לפתרון שיטיב עם תושבי השכונה. במקביל להליך המשפטי מול החברה, עושה העירייה כל שנדרש על מנת להבטיח לתושבים שירות מספק: אגף חזות העיר נמצא בקשר רציף עם נציגי החברה ועם וועדי הבתים בשכונה. מתבצעים סיורים בבניינים עצמם על מנת לוודא כי ניתן טיפול מלא ומיטבי על ידי החברה ואף מסופקים פחים ירוקים לבניינים שבהם הטיפול בתקלה מתעכב. במקביל, מתבצע מעקב ובקרה כל העת אחר תקלות פתוחות שמגיעות למוקד העירוני. אנו מבטיחים להמשיך לטפל ולעדכן את תושבי השכונה בהתקדמות הבעיה עד לסיומה".
יש לציין כי בעמוד הפייסבוק של העיריה הביעו תושבים רבים את חוסר שביעות רצונם מן המערכת. בין התגובות נכתב בין היתר: "מחדל תברואתי מטורף", "השכונה הירוקה הפכה לשכונה מצחינה… עצוב מאוד…", "מצב תברואתי מסוכן… תושבי נווה זמר שפני ניסיונות למערכת לא יעילה ולא מתאימה…", ועוד.
תגובות