לאחר תקופה של קיפאון, וועד שכונת יד התשעה מחדש את ההתקדמות בפרוייקט הפינוי בינוי הגדול. בוועד מודים לעירייה ולעומד בראשה על התמיכה ומציגים את ארבעת החברות הקבלניות שייקחו חלק בבניית הפרוייקט

 

שרון יונתן

בתמונה: ועד שכונת יד התשעה

האם חלומם של אלפי תושבי שכונת יד התשעה בהרצליה לדירה חדשה ומרווחת עומד לקרום סוף סוף עור וגידים?

לפני כשנה וחצי החליט ראש העירייה, משה פדלון, לגנוז את תכנית פינוי בינוי בשכונה מטעם העירייה והעביר את התכנון לרשות התושבים. ועד השכונה, בליווי משפטי צמוד, הוביל מהלך שבו נבחרו ארבעה יזמים מהמובילים במשק: חברת הכשרת הישוב, קבוצת יצחקי, חברת ר.נ.י הדר, וחברת היי גרופ.

ועד השכונה קיבל את ברכת ראש העירייה לתוכנית פינוי בינוי ולרשותם יעמדו אגפי העירייה לטובת ניהול שוטף של הפרויקט שעליו עמלו.

בוועד השכונה מביעים סיפוק מתמיכת העירייה בקידום הפרוייקט. יו"ר הוועד, ארז אסרף, והיו"ר לשעבר וחבר הוועד, אלי הרוש, אמרו ל"שרון און ליין" כי הם מודים לראש העירייה שסמך את ידו על הוועד וכעת נתן את ברכת הדרך לתחילת הפעילות בשטח ואכן מעמיד את אגפי העירייה כגון: הנדסה, רווחה ועוד לרשות הוועד והתושבים. השניים ציינו והדגישו כי ללא גיבוי מצד התושבים, הפרוייקט לא היה מגיע לשלב הזה.

בוועד הוסיפו: "כבר מספר שנים ששכונת יד התשעה משוועת להתחדשות ולתכנית הפינוי בינוי ואנו שמחים שראש העירייה הטיל את מלא כובד משקלו בעניין ובזכותו ובתקופתו ניתן לראות את הפרוייקט קורם עור וגידים".

כיכר בכניסה לשכונת יד התשעה הרצליה
שכונת יד התשעה. התקדמות בפרוייקט הפינוי בינוי

אסרף והרוש אמרו: "על התושבים לנהוג באחריות רבה ולא לחתום על שום מסמך שיכול בעתיד לגרום למפח נפש ועיכובים מיותרים, כמו רישום אזהרות בטאבו, בניהול הפרוייקט. אנחנו רוצים שכל התהליך מרגע זה יהיה באופן פתוח מסודר ואחראי ושכל שאלה שיש לתושבים תקבל מענה ראוי. לכן עדיין לא ניתנות תשובות מיידיות וכרגע ננסה לתת עדכונים שוטפים. הפרוייקט יוצא לדרך עם כמעט מלוא הדרישות של הדיירים בשכונה, בזכות מלחמה עיקשת של וועד השכונה".

בוועד ציינו כי בשבועות הקרובים לכל היותר יתקיימו מפגשים של דיירי הבניינים עם וועד השכונה למען הקמת נציגויות מכל בניין. במפגשים אלו הוועד יעדכן בנושאים: הסברת התהליך בשנתיים האחרונות, סטטוס עכשווי, עמדת ראש העיר והעירייה, תנאי התושבים בפרוייקט, לוחות זמנים להתקדמות בפרוייקט.

היזמים בפרוייקט הפינוי בינוי

כאמור, בפרויקט הפינוי בינוי הגדול ישתתפו ארבע חברות קבלניות והנה לכם היכרות קצרה עימן:

חברת הכשרת הישוב בישראל בע"מ היא חברת הנדל"ן הוותיקה בישראל ונמנית עם החברות המובילות בישראל בתחום הנכסים המניבים והייזום. הקבוצה מתאפיינת בניסיון עשיר, במקצועיות, באיתנות כלכלית ולא פחות מכך במעוף, במקוריות ודינמיות. סך נכסי הקבוצה מסתכם בכ-5 מיליארד שקלים, והונה העצמי מסתכם בלמעלה מ- 1.5 מיליארד שקלים. בתחום הפיננסי, החברה מקפידה לאורך השנים לשמור על חוסן ואיתנות פיננסית ועל עמידה בהתחייבויותיה במלואן ובמועדן.

קבוצת "היי גרופ" הוקמה בשנת 2010 ומשמשת כזרוע הנדל"ן של "חי נחמיאס מגורים והשקעות", הקבוצה מתמחה בהקמת נדל"ן למגורים, מסחר ומשרדים בכל רחבי הארץ. החברה הינה חברה קבלנית מבצעת בעלת סיווג ג' 5 המאפשר לה יכולות ביצוע מקצועיות המשולבות יחד עם יציבות וחוסן כלכלי.

חברת ר.נ.י הדר הוקמה ע"י יאיר סגל ודוד זהבי ולה ניסיון עשיר בהקמת פרויקטים משלב איתור קרקע, תכנון הפרויקט, הקמת מערך שיווק וביצוע ברמה הגבוהה ביותר. הניסיון הרב והידע המקצועי של קברניטי הקבוצה מאפשרים לר.נ.י הדר להתחייב לעמידה בלוחות זמנים תוך הקפדה על איכות ביצוע בלתי מתפשרת עד להשלמת הפרויקט.

קבוצת יצחקי בבעלותו ובניהולו של רוני יצחקי פועלת בתחום הנדל"ן בישראל ובחו"ל, מזה כ-70 שנים. הקבוצה השלימה בעבר את הקמת פרויקט "צמרות" בהרצליה (הכולל כ- 700 יחידות דיור ושטחי מסחר) ואת מלון Herods (הכולל כ-250 סוויטות) בהרצליה, ובימים אלה מקימה החברה את פרוייקט "צמרות גליל ים", אשר מונה כ-700 יחידות דיור, מתוכו נמסרו כבר למעלה מ-200 יחידות דיור. בנוסף, מקדמת החברה מספר פרויקטים נוספים ברחבי העיר.

התושבים יכולים להתעדכן בכל רגע נתון בפייסבוק "יד התשעה – עמוד הוועד" ובטלפון 9064*

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן