בטקס חגיגי שנערך במעמד ראש העיר במשרדי המוקד העירוני, השיקה עיריית רעננה את מערכת ה- CRM המתקדמת, שתשרת את עובדי העירייה לייעול השירות לתושבי העיר.

מתחברים קבוצה לכישורים חברתיים

את המערכת הטמיעה חברת אלעד מערכות תוכנה, לאחר שזכתה במכרז עירוני שפורסם בנושא.

המערכת החדשה, המיושמת בשלב זה במוקד העירוני, ותורחב בשלבים הבאים לשימוש כלל האגפים, נועדה ליצור פלטפורמה אחודה כוללת של מערכות המידע והנתונים בעיר, לכדי "ישות תושב אחת".

הדבר יתבצע באמצעות הקמת בסיס נתונים מרכזי אודות פניות התושבים לעירייה, באופן שיאפשר מתן מענה אישי לכל תושב, בהתאם לכלל ההתקשרויות והצרכים שלו מול העירייה, כפי שהתקבלו בכל פלטפורמות ההתקשרות – החל בשיחה טלפונית, וכלה במייל או בשיחת וואטס אפ. כך יתאפשרו בקרה ומעקב אחר הפניות, ויתאפשר טיפול מיטבי וכוללני בכל צורכי התושב.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא: "אנו גאים להיות הרשות הראשונה בישראל להטמעת המערכת המתקדמת, המאפשרת חיבור של יכולות טכנולוגיות עם חזון שירות מיטבי לתושב".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן