משחק כדורסל בין קבוצת נערות "בן" הוד השרון למכבי חיפה, שהתקיים בבית ספר יגאל אלון בעיר, הסתיים בפציעתה של שחקנית המועדון, נטע פייגנבוים. לדברי אביה של נטע, במהלך המשחק ספגה בתו קללות ואיומים מצד שחקנית של חיפה שאמרה לה בין היתר ש"יפוצצו אותה", מה שככל הנראה הפך לממשי. כל זה התרחש ברבע השלישי של המשחק, אז נטע פונתה באמבולנס לבית החולים "מאיר" בכפר סבא ונזקקה לטיפול של 6 תפרים.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

תגובת האב רונן פייגנבוים: "במהלך כל המשחק שמרו על בתי בצורה לא ספורטיבית שכללה אלימות מילולית  ואלימות פיסית. נטע ניגשה לשופט להתלונן שהשחקניות מנסות להוציא אותה משלוותה בכל דרך. הוא נתן הזהרה והמשיך בשלו, עד לרבע השלישי של המשחק, אז נטע נשכבה על הפרקט כולה מלאה בדם ומעורפלת. פינינו אותה באמבולנס לבית חולים 'מאיר', שם נזקקה לשישה תפרים וטיפול בשפתיים."

"זה יום מאוד עצוב לספורט הנערות בארץ, ספורט צריך לשחק עם גבולות. כל הזמן מדברים על קהל אלים, אבל איפה המאמנים והשופטים? שם זה צריך להתחיל. אני מבקש להודות למאמן שלא עזב אותנו לרגע וליווה אותנו לבית החולים, להורי הקבוצה על התמיכה ולראש העיר אמיר כוכבי שהתעניין ודרש בשלומנו. אנחנו כמובן לא נעבור לסדר היום, נפיק לקחים ונפעל בהתאם".

מכבי חיפה שולל את הטענות – העלתה פוסט וסרטון לפייסבוק

הערב פורסמה כתבה באתר וואן שבה נכתבו מילים שקריות על שחקניות קבוצת הנערות א שלנו.
להלן תגובת המועדון לאירוע:

בצהרי שישי התקיים משחק גביע המדינה לנערות א בכדורסל בין הוד השרון למכבי חיפה, במהלך הרבע הרביעי בעת ניסיון חדירה לסל וניסיון חסימה לגיטימי בכדורסל נחבלה שחקנית הקבוצה המארחת מהוד השרון בפניה ( כל קשר בין המצוין בכתבה לבין המציאות מקרי בהחלט).
ראשית אנחנו מאחלים לשחקנית איחולי החלמה מהירה.
לעומת זאת אנחנו מקווים שביטויים כמו שנשמעו מאביה של השחקנית כלפי שחקנית הקבוצה לא ישמעו באולמות הכדורסל, ציטוטים כגון: "אגיע עד לחיפה ואעקור לך את העיניים" ועוד שלל ביטויים בסגנון הזה שהנייר אינו סובל.

מצורף קטע וידאו עם האירוע, תשפטו בעצמכם האם יש כאן כוונת זדון.

פורסם על ידי ‏מכבי חיפה כדורסל מחלקת נשים‏ ב- יום שישי, 10 בדצמבר 2021


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן