מאות אנשים הגיעו השבוע לפיקניק הגאווה שעיריית הרצליה קיימה בפארק הרצליה לכבוד חודש הגאווה. במהלך האירוע התקיימה הופעה של רן דנקר ומסיבת ריקודים עם DJ דלית רצ'יסטר.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

במסגרת הפיקניק הוצבו ברחבי הפארק עמדות פודטראקס וכן עמדות יצירה ואיפור לילדים.

הפיקניק הוא חלק ממגוון אירועים שעיריית הרצליה מקיימת בחודש יוני – חודש הגאווה.

רן דנקר בפיקניק הגאווה בהרצליה

רן דנקר בפיקניק הגאווה בהרצליה. צילום: דוברות עיריית הרצליה

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "הרצליה צבעים רבים לה. היא מורכבת מתמהיל מגוון ורבגוני של אנשים, כשכל אחד הוא עולם ומלואו, וכולם טובים, יפים חכמים ומוכשרים, ללא קשר להבדלי דת גזע ומין. אנו נמשיך לעמוד על זכויותיהם של כל תושבינו באשר הם ולחנך את הדורות הבאים על פי ערכים של סובלנות, קבלה, כבוד הדדי ואהבת הזולת. המאבק של הקהילה הלהט"בית למען קבלת שוויון זכויות זהה כמו כל אזרח במדינה, הוא מאבק חשוב וצודק מאין כמוהו".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק הגאווה והסובלנות, עופר לוי, אומר: "בחודש הגאווה התקיימו בהרצליה מספר רב של אירועים בכדי לציין את הזכות של כל אדם ואדם לחיות בכבוד ולפי רצונו. המרדף אחר שוויון וחברה טובה ומכבדת אינו נגמר אף פעם. אני מאמין שכל אדם ואדם הוא שווה ועלינו לדאוג ולחנך לערך זה. כמחזיק תיק הגאווה והסובלנות, אני גאה בעיר שלנו שהיא פלורליסטית, סובלנית, המקבלת כל אדם ללא קשר לנטיותיו המיניות."


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן