לצד ענפי הספורט המסורתיים שמפעילה עמותת בני הרצליה נוספו לאחרונה תחומי ספורט חדשים, מלהיבים – וייחודיים: נינג'ה קידס, בדמינטון (כדור נוצה), הוקי גלגיליות, שחייה אומנותית, טריאתלון, כושר קידס לגילאי גן, אולטימייט פריסבי, סקייטבורד, ובקרוב גם חוגי סייף, סקווש ורוגבי.

"השאיפה היא שכל ילד ילדה, איש ואשה, יוכלו לעסוק בספורט בהרצליה. לאפשר לכולם להזיז את הגוף בשביל הנפש", אומר סגן ראש העיר ויו"ר העמותה, עופר לוי, "אנו מבקשים, ברוח התקופה, לאפשר לכל אחד ואחת לעסוק בספורט המתאים לו".

בבני הרצליה מציינים בגאווה את "קפיצת המדרגה" שהעמותה עשתה ועושה בימים אלה בהיבט הארגוני דיגיטלי. העמותה הוסמכה על ידי מכון התקנים הישראלי, בתו התקן הבינלאומי איזו 9001. זוהי עמותת הספורט העירונית היחידה בישראל שמיישמת מערך נהלים והנחיות עבודה לאבטחת ניהול איכות יעילה בארגון – לצד שיפור מתמיד בהטמעת כלים דיגיטליים לשיפור השירות הניתן להורים ולספורטאים.

מתעמלות בני הרצליה. הישגים באליפויות

מתעמלות בני הרצליה. הישגים באליפויות. צילום: פרטי

גם בהיבט התחרותי, העתיד נראה מבטיח כאשר באולימפיאדה האחרונה ייצגו את העמותה ואת העיר הרצליה ספורטאי עילית ממועדוני הג'ודו והשחייה של בני הרצליה.

משקיעים במאמנים

בעמותה מדגישים כי הם מודעים היטב ל"מקומו" של המאמן בחייהם של הספורטאים. "עם הזכות לחנך את הילדים מגיעה גם אחריות, לכן העמותה משקיעה רבות במאמנים ומקפידה לקיים ימי עיון והשתלמויות, שמטרתם להדגיש את חשיבות 'דמות המאמן'. מניסיוננו, למאמנים ישנו תפקיד חשוב בהתפתחות הילדים להתגבר על מכשולים, להציב לעצמם יעדים ולעמוד בהם ולרכוש כלים חברתיים. יתרונות אלו אינם נשארים רק במרחב הספורטיבי ומקרינים על התבגרותם ובכל רבדי חייהם", מציין לוי.

"מעבר להישגים ותוצאות, שהם חשובים בפני עצמם, הבנו שלא כל ספורטאי או ספורטאית בהרצליה ייצא אלוף או אלופה. מניסיוני ילדים שעוסקים בספורט הם ילדים שמחים – ובריאים. מגפת הקורונה הצמיחה לנו אתגרים לא פשוטים, כולל הפסקת פעילות שנכפתה על כולנו. אני שמח כי ניצלנו את התקופה הזו לטובת שדרוג המערכות השונות והתאמתן לעידן הזה. המהפכה התחילה ועוד לא הסתיימה אבל מתחילים לראות את התוצאות".

סטריטבול הרצליה

סטריטבול הרצליה. צילום: באדיבות בני הרצליה


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן