תלמידה משכבת ט' בחט"ב זאב אומתה בקורונה ובעקבות כך עשרות תלמידים נכנסו לבידוד. באתר העירייה אין זכר למספר המאומתים במערכת החינוך ולתלמידים שנכנסו לבידוד בימים האחרונים. העירייה: "צמצמנו את מערך החקירות והן מטופלות על ידי משרדי החינוך והבריאות"

 

שרון יונתן

בתמונה: חט"ב זאב בהרצליה הצעירה

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

אם חשבנו שהיא מאחורינו, מתברר שלקורונה יש תכניות אחרות משלה.

לאחר שאתמול דיווחנו על חמש תלמידות בחט"ב הנגיד שאומתו בקורונה, הבוקר הדיווח מגיע מהצד השני של העיר, כאשר תלמידה בשכבת ט' בחט"ב זאב בהרצליה הצעירה אומתה בקורונה ובעקבות כך עשרות תלמידים נכנסו לבידוד.

בהודעה שהוציאה הבוקר מנהלת חט"ב זאב, טלי חפץ, להורי שכבת ט', נכתב: "היום יום שני, תאריך 26/4, התקבלה הודעה על תלמידה בכיתה ט' שנמצאה חיובית לקורונה. פרטים הועברו למשל"ט קורונה במשרד החינוך. על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע עם התלמידה בין התאריכים 18-23/4 נדרש להיכנס לבידוד".

בתוך כך, בחט"ב הנגיד אומתו עוד שתי תלמידות והיום יתבצע בבית הספר מבצע בדיקות קורונה נרחב.

אתר עיריית הרצליה אינו מעודכן - בידודים במוסדות חינוך ופורמליים ובלתי פורמליים
אתר העירייה לא מעודכן. צילום: מתוך האתר

ובינתיים, באתר העירייה אין התייחסות למאומתים החדשים במערכת החינוך ולמספר התלמידים שנכנסו לבידוד. לאחר שתקופה ארוכה, הנתונים היו מתעדכנים באופן יומי בעקבות מאומתים ומבודדים, מי שייכנס כעת לדף באתר העירייה שכותרתו: "בידודים במוסדות חינוך פורמליים ובלתי פורמליים בהרצליה" יראה את ההודעה הבאה: "תאריך עדכון 21.4.21 – אין בידודים במוסדות החינוך".

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

ולעדכון היומי בהרצליה: על פי נתוני משרד הבריאות מהבוקר (שני), נוספו ביממה האחרונה עוד 3 מאומתים בהרצליה ומספרם מפרוץ המגפה עומד על 4,261. יחד עם זאת, מספר החולים הפעילים נותר על 19, כפי שהיה אתמול. מספר התושבים בבידוד עומד על 411.

מהעירייה נמסר בתגובה: "צמצמנו את מערך החקירות לאור הירידה בתחלואה ובתיאום עם פיקוד העורף. החקירות יטופלו, כמו ביתר ערי המדינה, על ידי משרדי החינוך והבריאות".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן