בשבוע שעבר נהנו אנשי צוות מחלקת כירורגיה פלסטית וכוויות בבלינסון בארוחה וקינוחים מפנקים והכל מתרומות ספקים שתרמו באהבה. עו"ד שרית שוורץ ארז מהרצליה, שיזמה את הפרוייקט: "בהקשר לנתינה, השמיים אינם הגבול מבחינתנו. פתוחות בפנינו כל כך הרבה הזדמנויות וכל שאנו צריכים לעשות הוא לחשוב על רעיון ולהוציא אותו לפועל"

 

שרון יונתן

בשבוע שעבר הסתיים פרוייקט נוסף, פרי מיזם "מחשיבה לעשייה". מדובר במיזם וולנטרי חברתי שהוקם על ידי עו"ד שרית שוורץ ארז, פעילה חברתית מהרצליה בשנה שעברה במטרה לתרום באופן מוחשי לאוכלוסייה ייעודית במגוון מגזרים, וליצור עשייה מפרגנת, בעזרת תורמים שונים.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

שרית מספרת על חלק מהפרוייקטים: "בתחום הרפואה הרמנו בשנה שעברה פרוייקט חנוכה במסגרתו תרמנו חנוכיה ענקית למחלקת המטואונקולוגיה ילדים בסורוקה הילדים וצוות המחלקה קרנו מאושר. בשבוע שעבר פרגנו לצוות מחלקת כירורגיה פלסטית וכוויות בבלינסון בארוחה וקינוחים מפנקים הכל מתרומות ספקים שתרמו באהבה".

שרית מציינת כי מטרת המיזם היא לעשות "מעשים טובים" שייסבו לאוכלוסיות מסוימות, הנבחרות כל פעם ע"י צוות המחשבה שלנו בראשות רויטל אשרי, ולפרגן במתנות וכל טוב.

שרית שוורץ ארז
שרית שוורץ ארז. יוזמת המיזם. צילום: נירי גתמון

שרית: "בשנה האחרונה חווינו חשיבה מחדש של כל אספקט הנתינה, אשר קיבל ערך מוסף בתקופה הכל כך קשה שפקדה את כל העולם. נתינה הפכה למעשה או פעולה כל כך פשוטים ויחד עם זאת הכרחיים לנפש והרגשנו את זה בכל הירתמות לעשייה, הן של התורמים והן של הנתרמים. הפרוייקט האחרון הסב לכולנו המון סיפוק החל מהפרגון הענקי של מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית וכוויות בבלינסון, פרופ' דין עד-אל וד"ר יחיאל חיון מנהל יחידת פצעים וכוויות וכלה בהירתמות הלא ברורה מאליה של כל ספק".

שרית ציינה את המקומות שנרתמו לפרוייקט הנתינה: קפה גן סיפור הרצליה, מסעדת סיטארה, גלידת וניליה, הנהלת רשת אנגלו סכסון, אמיר מביסקוטי ועוד.

שרית מסכמת: "בהקשר לנתינה, השמיים אינם הגבול מבחינתנו. פתוחות בפנינו כל כך הרבה הזדמנויות וכל שאנו צריכים לעשות הוא לחשוב על רעיון ולהוציא אותו לפועל. כולנו עסוקים ועובדים בעבודות כאלו ואחרות והאתגר הוא ליצור יש מאין ולשלב עשייה שתורמת לחברה ולקהילה". לרעיונות ותרומות (ספקים) ניתן לפנות לשרית גם במייל saritshw@walla.co.il

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן