לרגל הבחירות לכנסת בשבוע הבא, אנו משיקים ב"שרון און ליין" פרוייקט מיוחד ובו נפרסם בימים הקרובים טורים אישיים של נבחרי ונציגי ציבור שינסו לשכנע אתכם, תושבי השרון, להצביע למפלגה שבה הם תומכים. את הספתח עושה אורן כהן, המשנה לראש עיריית כפר סבא ויו"ר סניף הליכוד בעיר

 

למה להצביע לליכוד ? כולנו רוצים עתיד טוב יותר עבורנו, עבור ילדינו ונכדינו. כולנו רוצים להרגיש בטוח יותר וכולנו רוצים תקווה אמיתית ואופק אמיתי.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

כולם מבטיחים וכולם חושבים שהצבעה עבורם היא הפתרון. לטעמי יש רק מנהיג אחד שהוכיח. רק מנהיג אחד שעשה ורק מנהיג אחד שיכול להפוך את התקווה למציאות – ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הצבעה לליכוד בעת הזו היא חשובה מהרבה סיבות. ראשית בזכות ההישגים. בשעה שאחרים דיברו על "חמישה חיסונים", נתניהו הביא מיליוני חיסונים לארץ. הוא הראשון לזהות את עומק הבעיה ואת המתווה לפתרון. החיסונים כפתרון חייבו ריכוז מאמץ, נחישות וכושר שיכנוע.

 מנהיג כבר אמרנו? שנית בזכות החזון – שנים שמכרו לנו את פיתרון ה"שלום תמורת שטחים" כתמצית החלום הציוני. הסכמי השלום הנפלאים שהביא לנו נתניהו הם ההפך מזה. שלום אמת. שלום תמורת שלום. שלום על בסיס של עוצמה וזהות אינטרסים. שלום של מנצחים.

מנהיג כבר אמרנו? שלישית בזכות התקווה – הקורונה הבריאותית ביישורת האחרונה שלה, אבל הקורונה הכלכלית זקוקה למנהיגות שמסוגלת לחזק ולהזניק את הכלכלה במהירות. תוכנית המענקים, הגז שהוא הוציא מן מהמעמקים כבר מביא מיליארדים והבנה כלכלית שיש למעטים, כל אלו שמים את נתניהו בחזית הדאגה לכלכלת ישראל. בכל העולם באים ללמוד ממנו ומן הפלא הישראלי.

מנהיג כבר אמרנו? בזכות היציבות – בעת הזו חשוב ביותר שנקבל יציבות שלטונית. נתניהו הוא היחיד שמסוגל להביא יציבות שלטונית ופוליטית עם גוש תומכים הומוגני ולאומי. האלטרנטיבה היא חוסר יציבות שיכול להופיע בדמות ממשלה רגעית ולא הומוגנית. כזו שנשענת על המיעוט של מפלגות השמאל  שיהפוך לדומיננטי בניגוד לכוחם הפוליטי היחסי בציבור. אפשרות נוספת היא בחירות חמישיות (ובכלל מי אמר שאלו הבחירות האחרונות בסבב הזה ?).

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

מנהיג כבר אמרנו? מכל הסיבות האלו ומעוד נוספות, עלינו לחזק את הליכוד. הליכוד היא המפלגה היחידה שמעמידה בראשה אדם בעל שיעור קומה, מנהיג אמיתי עם קבלות ותוצאות. ביחד איתו נבחרת מנצחת ומנוסה. בעת הזו חייבים לחזק את הליכוד כדי להבטיח עתיד טוב יותר.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן