לאחר שלושה חודשים חוזרת הרצליה להיות עיר ירוקה. אם הירידה בציון הרמזור של רמת השרון תימשך, גם היא תהפוך במהרה לעיר ירוקה. בשתי הערים ביחד נוספו ביממה האחרונה 5 מאומתים בלבד, אבל כמובן שאלו נתוני שבת שיש לקחת בעירבון מוגבל

שרון יונתן

שלושה חודשים לאחר שהפכה לעיר צהובה ובהמשך לכתומה ושוב לצהובה, חוזרת הרצליה להיות מוגדרת כעיר ירוקה לאחר שציון הרמזור שלה היום עומד על 4.4, כאשר עיר ירוקה מוגדרת ציון 4.5 ומטה.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

עוד נתון יוצא דופן: ביממה האחרונה נוספו בהרצליה שני מאומתים בלבד ומספרם מפרוץ המגפה עומד על 4,074, אבל יש לקחת בחשבון כי מדובר בנתוני יום שבת (445 בדיקות בלבד), הנמוכים תמיד משמעותית משאר ימי השבוע. גם מספר החולים הפעילים ממשיך לרדת ועומד היום על 203. גם מספר התושבים בבידוד במגמת ירידה ועומד היום על 860.

גם ברמת השרון בוצעו מעט בדיקות קורונה ביממה האחרונה (217 בלבד), מתוכן 0.4% חיוביות, מה שהביא להצטרפות של 3 מאומתים בלבד (1,859 מפרוץ המגפה). מספר החולים הפעילים עלה באחד מאתמול ועומד על 98. מספר התושבים בבידוד ממשיך לרדת ועומד על 348. ציון הרמזור ממשיך גם הוא לרדת ועומד היום על 5.1 לעומת 5.7 ביום חמישי האחרון.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן