העיסוק בסוגיית חיסוני הצוותים החינוכיים מעצבן מאוד גננת מהרצליה שמעבירה מסר חד וברור להורים ומצפה לערבות הדדית

אני כועסת ונמאס לי. נמאס לי שיורדים לצוותי ההוראה לחיים. כן התחסנתם, לא התחסנתם, עשיתם בדיקת קורונה, לא עשיתם. אני קוראת בכל הקבוצות של הורים, ועד הורים ארצי, ועד הורים של הגנים, ועד הורים בתי ספר, שלא לדבר על ערוצי החדשות.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

בקבוצות ההורים בגני הילדים הדיון המרכזי בימים אלה זה האם הצוות מחוסן, כן או לא. לא על הילדים, מה מצבם עם החזרה למסגרות, שלא לדבר על נושאים חשובים אף יותר. הנושא המרכזי לדיון זה חיסוני צוותי החינוך. תגידו, כשאתם הולכים לקניון והמוכרת נותנת לכם שירות אתם שואלים אותה אם היא התחסנה וכמה זמן עבר מהחיסון האחרון? עזבו, אל תענו, התשובה ברורה.

כן, אני יודעת ומבינה את החשיבות של החיסונים. מסכימה, לא מסכימה, זאת ממש לא שאלה. תגידו אתם הורים יקרים, אתם התחסנתם? הילדים שלכם מחוסנים בכל החיסונים? לא זכור לי שצוותים חינוכיים עמדו בפתח הגן ב- 1 בספטמבר ובדקו את פנקס החיסונים של הילדים ומנעו כניסה של ילד מהגן. הרי לא מזמן קמו לתחיה מחלות כמו שעלת וחצבת.

אני לא זוכרת שאתם ההורים קמתם על הרגליים האחוריות והכנתם שאלונים ופתחתם גוגל דוקס, מי מילדי הגן מחוסן בכל החיסונים. למה? כי יש חסיון רפואי. אבל אתם כן רוצים למנוע כניסה של צוותי חינוך ודורשים להתחסן, דורשים לראות תשובות של בדיקות שליליות. בתור גננת, יש לי שאלה אליכם. עם יד על הלב, כמה פעמים גננת קיבלה ילד חולה לגן שקיבל תרופה לפני הגעתו. וכן, גם בימים אלה. הרי לפני כמה ימים באחד מבתי הספר בעיר אבא שלח את ילדיו למסגרות החינוך כשהוא עצמו עם סימפטומים לקורונה, ונחשו מה קרה? מיותר, אתם יודעים את התשובה.

אז צאו מפנקס החיסונים של צוותי החינוך, צאו לנו מהארנק, תנו לנו לחנך את הילדים שלכם בשקט כמו שאנחנו יודעות ואוהבות. רוצים ערבות? שתהיה ערבות הדדית.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן