ראש עיריית כפר סבא רפי סער: "כל שבוע שעובר הוא בזבוז זמן. הגיע הזמן לשים את הילדים לפני הקניונים". יו"ר הנהגת ההורים יובל קדוש: "יכול להיגרם כאן נזק בלתי הפיך לילדים". לחצו כאן כדי להצטרף לקבוצת הוואצאפ של "שרון און ליין" כפר סבא

 

אריאל נוי

בתמונה: בניין עיריית כפר סבא המואר. צילום: מייקל כץ

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

עיריית כפר סבא הצטרפה, למחאה הארצית אותה מובילים הורים בישראל בגין שנת הלימודים האבודה של תלמידות ותלמידי הארץ, מאז פרצה מגפת הקורונה בחודש פברואר בשנה שעברה.

המחאה הארצית, אותה מובילים הורים, שהחלה אמש, כאות הזדהות עם התלמידות והתלמידים שלא ראו את בית הספר משך חודשים ארוכים, ונאלצים להמשיך ללמוד בבתיהם, תוך געגוע למסגרות הלימוד, לצוותי החינוך וההוראה ולחבריהם, כמו גם אלה שחזרו ללימודים אך הפסידו חודשי לימוד ארוכים.

במסגרת המחאה, הוחשכו אמש בתי תושבים למשך שתי דקות בשעה 20:00, ובניין העיריה הואר בצהוב, בהנחיית ראש העירייה וכתמיכה בקריאה של הנהגת ההורים העירונית להצטרף למחאה הארצית.

ראש העירייה רפי סער, שהוביל את מחאת חטיבות הביניים בארץ ואת מתווה פורום ה-15, הינחה את עיריית כפר סבא להצטרף למחאת ההורים ולתמוך בקריאה של הנהגת ההורים העירונית.

לדבריו: "לפני 10 ימים פניתי לשר החינוך, יואב גלנט, כדי להחזיר את חטיבות הביניים לספסל הלימודים. המכתב הזה הצית מאבק לו שותפות 15 הערים הגדולות. נעניתי לקריאת הנהגת ההורים הארצית להאיר מוסדות ציבור בצבע צהוב לאות מחאה על שנת הלימודים שאבדה לילדינו. כל שבוע שעובר הוא בזבוז זמן. הגיע הזמן לשים את הילדים לפני הקניונים, לפני השיקולים הזרים, לפני החברות שיש להן לוביסטים".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

יובל קדוש, יו"ר הנהגת ההורים מסר ל"שרון און ליין": "פנינו לראש העירייה והוא נענה והצטרף למחאה של החזרה ללימודים. יש פה נזק משמעותי שעלול להיגרם לתלמידי חטיבות ביניים. לשבת כל היום בבית וללמוד מול המחשב זה קשה מאד".

רוצים לקבל את כל הכתבות שלנו לטלפון הנייד שלכם? הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של "שרון און ליין" כפר סבא

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן