הישג לחברת מטרופולין: מדורגת במקום הראשון מבין חברות התחבורה הציבורית

כך עולה מדו"ח שפירסם משרד התחבורה ובו נבדקו פרמטרים רבים באמצעות בקרה אלקטרונית יעילה. יו"ר החברה: "ציוניה של מטרופולין משקפים את ההשקעה הרבה של מנהלי ועובדי החברה, למען שיפור איכות השירות שמספקת מטרופולין לנוסעיה"

שרון יונתן

אוטובוס של חברת מטרופולין. צילום: באדיבות החברה

לא עוד חלומות רעים ומחשבות מפחידות - מרכז מתחברים

ציונים מצוינים לחברת מטרופולין בדו"ח שפירסם משרד התחבורה ובו סיכום מדד הדיוק של ציוני חברות התחבורה בחודשים האחרונים, המהווה טיוטא לממוצע של החציון הראשון של 2021.

על פי הדו"ח, בשקלול החברות מדורגת חברת מטרופולין במקום הראשון עם הפעלת אשכול השרון ואשכול שרון- חולון מרחבי וכן אשכול הנגב. החברה הגיעה להישג מרשים בביצוע עם ציון של 98.3 בחודש ינואר וציון של 97 בחודש דצמבר.

בדו"ח נבדקו פרמטרים רבים באמצעות בקרה אלקטרונית יעילה. במסגרת זו נבדקים איחורים, הקדמות, אי ביצועים של כלל הקווים ואי ביצועים של קווים מעוטי נסיעות וכו' ביניהם: עמידה בלוחות זמנים, התאמת האוטובוסים לקו, נסיעה בהתאם למסלול הקו, עצירה בתחנות, צל וניקיון בתחנות האוטובוס, טיפול ומענה לתלונות הציבור, נתוני סקר שביעות רצון בקרב הנוסעים בתחבורה ציבורית, אי ביצוע, שילוט אלקטרוני, מערכות כריזה ובקרות מיוחדות הנעשות על ידי משרד התחבורה. יש לציין כי בשנים האחרונות מפעיל משרד התחבורה מערכת בקרה אלקטרונית על נסיעות התחבורה הציבורית, המנטרת את כל נסיעות הקווים שברישוי החברה.

על פי הדו"ח, חברת מטרופולין מציגה בדירוג זה שיפור משמעותי וגבוה מעל המצופה וזאת לאחר שבדירוגים קודמים בשנה שעברה, מיקומה של החברה היה לעיתים בתחתית הטבלה. בשנה האחרונה מצביעים בחברה על השקעה מירבית בדיוק ביצוע הנסיעות ובעמידה בזמנים של הנסיעות. לפני כארבעה חודשים מונה לתפקיד מנכ"ל החברה, רן מרום, אשר מכוון להשקיע את מירב המאמצים ולהביא לשיפור השירות עבור נוסעי התחבורה הציבורית.

במטרופולין ציינו השבוע כי בתקופה האחרונה הם מתמודדים עם הנחיות משרד התחבורה ומשרד הבריאות ולצידם ניתן דגש על עמידה בלוחות זמני הנסיעות וכן צומצמו משמעותית מקרים של איחורים לאיסוף בתחנות ובהגעת קווים, לצד שיפור במענה מהיר לפניות הנוסעים במרכז הטלפוני.

ערן כץ, יו״ר מטרופולין, אמר: "ציוניה של מטרופולין בדו״חות הבקרה האחרונים של משרד התחבורה, משקפים את ההשקעה הרבה של מנהלי ועובדי החברה, למען שיפור איכות השירות שמספקת מטרופולין לנוסעיה. נמשיך לפעול בכל התחומים על מנת לספק שירות איכותי גם בעתיד, למען ציבור הנוסעים שלנו".

לא עוד חלומות רעים ומחשבות מפחידות - מרכז מתחברים

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון און ליין"

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן

8 thoughts on “הישג לחברת מטרופולין: מדורגת במקום הראשון מבין חברות התחבורה הציבורית”

  1. זה לא כזה חוכמה בחברה בדרום ובצפון מול ההתמודדות באזור המרכז מול העומסים והלחצים שאני נתונים. לדוגמא אני בתור עובד קווים אני מודע להשקעה הכבירה שמפעילה החברה וחרף כל המאמצים הקשיים והאתגרים לא ניתן להשוותם אל מול האתגרים של מטרופולין

    1. אני לא חושב שאתה מבין מה קורה בדרום, מטרופולין חברה זוועה, תמיד מאחרת, אוטובוסים פח, והשירות של הנהגים נוראי, אני לא מבין איך הם קיבלו מקום ראשון.

    2. בכפר סבא היא מקשיבה לאנשים והנה אני עכשיו נוסע מ575 לסמינר ממקןם 149 בגלל שהוא פחות עמוס

  2. לפני שנה וגם לפני שנתיים היו הרבה פאשלות כמו למשל נהג שאינו יודע מהו המסלול שלו למרות שבמודעה של מטרופולין כתוב הכשרה מלאה על חשבון החברה

      1. כשיש על מה, מטרופולין חברת התחבורה הציבורית הגרועה ביותר בארץ

  3. כתבה שמנותקת מהמציאות… לוחות זמנים הם בגדר המלצה בלבד,אף פעם לא מדייקים או שעומדים בזמנים…
    תעלו על הקוים 249 ו 149 תפגשו נהגים עצבנים במשך הנסיעה משוחחים בטלפון,ממהרים ונוסעים בפרעות לא עוצרים במפרצי התחנות אלא באמצע הכביש. כשמעירים להם הם מאיימים ומקללים…
    איך אתם טוענים שמדורגים במקום גבוה

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.