האם הייתם מוכנים שכל יום אנשים זרים יסתובבו לכם מתחת לבית ויעשו את צרכיהם בחדר האשפה שלכם?

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

עם התופעה הזאת מתמודדים בחודשים האחרונים תושבי רחוב הדסה, רחוב פסטורלי קטן וחד סיטרי, המחבר בין הרחובות בן גוריון ושירת הזמיר בהרצליה הצעירה.

אלו שפוגעים באיכות חייהם הם עשרות הפועלים העומדים דרך קבע בסמוך לחנות "עמנואל" לחומרי בניין ברחוב בן גוריון ומחכים שמישהו ישכור את שירותיהם. אבל מתברר שעד שזה קורה, מי שסובלים הם דיירי רחוב הדסה, הקרוב ביותר למקום עמידתם ברחוב בן גוריון.

תושבת רחוב הדסה סיפרה אתמול ל"שרון און ליין": "הבעיה מתבטאת בעיקר בכמה שעות בבוקר, כאשר הם באים מתחת לבניין שלנו, מסתובבים שם ונכנסים לחדר האשפה לעשות את צרכיהם. וזה לא נגמר רק בעשיית צרכים. הם יושבים על הדשא שלנו, כל שטח הגינה מלא לכלוך ובדלי סיגריות, הם משתמשים בברזים שלנו, מתפללים בחנייה שמתחת לבית. במהלך השנה האחרונה זה הפך ליותר ויותר בלתי נסבל, גם בגלל שאנחנו נמצאים יותר בבית. הבת שלי בת 10 ואני לא מרשה לה לצאת לבד מהבית ולחזור לבית".

התושבת מספרת על תחושת הדיירים: "אנחנו מרגישים שאנחנו חיים בתוך תחנה המרכזית, שהכל מותר ופרוץ. ואנחנו שואלים, מדוע אנחנו צריכים לסבול ככה? מדוע איכות החיים שלנו צריכה להיפגע בגללם. חשוב לי להדגיש שאין לנו טענה לחנות עמנואל וכי מדובר בעובדים מהמגזר הערבי בעלי תעודות זהות כחולות ואנחנו לא נגד שהם יועסקו בהרצליה, אבל זה לא צריך לבא על חשבוננו".

הדיירים מצפים שהעירייה תדאג להם: "אנחנו מתקשרים למוקד העירוני ומדי פעם מגיעה אמנם ניידת אבל זה לא עוזר כי הם בורחים לרחובות הסמוכים וכך זה נמשך. כל הזמן אנחנו נענים שהנושא בטיפול ושום דבר לא משתנה. אנו דורשים שהעירייה תמצא לזה פתרון ותדאג להעביר אותם למתחם אחר, רחוק ממבני מגורים. העירייה צריכה לעשות לזה סוף. מה מחכים, שיהיה כאן אסון?"

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

מהעירייה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל והשיטור העירוני עורכים ביקורות במקום. ככל שנמצא במקום שוהה בלתי חוקי, הוא נעצר ומגורש מהמקום. התלונה הועברה לבחינת הגורמים המקצועיים"

פועל מסתובב מתחת לבית ברחוב הדסה. הדיירים מתלוננים

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן