דואר ישראל: הרצליה במקום התשיעי בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל לנפש בשנת 2020

תושבי הרצליה הזמינו בשנת 2020 כ- 765 אלף חבילות מחו"ל ששווה מקום תשיעי בארץ, שדרוג לעומת המקום ה- 14 משנה לפני כן. וגם, אלו אתרי קניות בחו"ל ובארץ הכי אהובים על הישראלים? הכל בכתבה שלפניכם

שרון יונתן

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: באדיבות דואר ישראל

מרכז מתחברים מתנות לחג

הקורונה, כך מתברר, גרמה לתושבי הרצליה להזמין יותר חבילות מחו"ל: הרצליה מדורגת במקום התשיעי בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסייה. כך עולה מנתוני חברת  דואר ישראל לסיכום שנת 2020. מנתוני הדואר עולה, כי תושבי הרצליה הזמינו בשנת 2020 כ- 765 אלף חבילות, כאשר כל תושב הזמין בממוצע 7.9 חבילות השנה. בשנה שעברה הרצליה דורגה במקום ה- 14 בדירוג עשרים הערים אשר הזמינו הכי הרבה חבילות פר נפש. אגב, במקום הראשון מדורגת פתח תקוה עם 11.8 חבילות לתושב בממוצע לשנה.

בדואר ישראל מציינים כי בהרצליה פועלות 17 יחידות שירות, בהן 6 יחידות דואר ו- 11 מרכזי מסירת חבילות. לאחרונה החלה החברה להציע שירות זימון תור מראש מלא בעשרות סניפי דואר בארץ, כחלק משיפור השירות, וזאת באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד או שיחה טלפונית למוקד 171. שירות זה מאפשר להתקבל כמעט ללא המתנה בסניפים ומשפר את חווית הלקוחות.

אתרי הקניות המובילים בארץ ובחו"ל

מנתוני "דוח הסחר המקוון של דואר ישראל" לשנת 2020 עולה כי בשנה החולפת נמסרו בישראל כ-50 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, ירידה של 26.4% בכמות, מול כ-68 מיליון חבילות מחו"ל שנמסרו בשנת 2019.

מסקר עדכני שנערך בינואר 2021 על ידי מכון "שילוב "I2R עבור חברת דואר ישראל במדגם ארצי מייצג בקרב האוכלוסייה היהודית הבוגרת, שקנתה בשנה האחרונה ברשת (לא כולל מוצרי מזון והזמנת אוכל במשלוחים), עולה כי אתר הקניות הבינלאומי הפופולארי בקרב ישראליים הוא עלי אקספרס (60%), במקום השני, ולראשונה בדירוג אתר הקניות SHEIN הסיני (30%) ואחריהם (29%) ebay אמזון (21%) ו- .(21%) Next  המדינות המובילות מהן מגיעות החבילות לישראל הן סין, ארה"ב ובריטניה.

מסקר מכון "שילוב "I2R עולה, כי אתר הקניות הישראלי הפופולארי בקרב ישראליים הוא סופר פארם (24%). אחריו: טרמינלX  (18%)  עזריאלי. קום (15%), וואלה שופס (13%) וקסטרו (11%).

דורון כץ נדל"ן מעוניינם לקנות נכס?

עוד עולה מהסקר ומנתוני דואר ישראל, כי הקטגוריה המובילה בקניות ברשת (באתרים בארץ/חו"ל) בשנת 2020 הייתה ביגוד (73%). קטגוריות נוספות היו הנעלה (41%), קוסמטיקה, בישום ואיפור (35%), מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית (35%), גאדג'טים (33%), כלי בית (32%), סמארטפונים ואביזרים לטלפון (32%) ואביזרים וקישוטים לבית(31%) .

דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל, אמר: "בשנים האחרונות הפך דואר ישראל לשחקן משמעותי בשוק הסחר המקוון שתורם רבות להורדת יוקר המחיה בישראל. בשנת 2020 הקניות ברשת הפכו לאמצעי המרכזי לביצוע קניות, בעקבות הקורונה, סגירת השמיים לטיסות לחו"ל וסגירת הקניונים בארץ. אנו ממשיכים לפעול לשיפור חווית הלקוח ולצמצום זמני ההמתנה ביחידות הדואר באמצעות שירות זימון תורים מראש, והנגשת יותר מידע במערכות הדיגיטל של החברה".

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון און ליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.