כך הודיעו לפני זמן קצר יו"רים של הנהגות הורים במספר בתי ספר ברמת השרון וזאת על רקע הסגר שיחל ביום ראשון והעובדה שרמת השרון הצטרפה לפרויקט "מגן החינוך". "אין שום הצדקה לסגור את הילדים שוב בבית בצורה מוחלטת", זועמים ההורים

שרון יונתן

הורים לתלמידי כיתות ה' עד י' ברמת השרון זועמים על החלטת הממשלה להשבית את הלימודים של שכבות אלו בתקופת הסגר השלישי. ההורים הודיעו כי ילדיהם לא יכנסו לשיעורי הזום בימים שני ושלישי, מיד לאחר תחילת הסגר.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

בהודעה שהוציאו לפני זמן קצר יו"רים של הנהגות בתי הספר ברחבי העיר, הם כתבו: "ממשלת ישראל, עיריית רמת השרון התעוררו – תלמידי כיתות ה'-י' לא צריכים להיסגר שוב בבית. רמת השרון הצטרפה לפרויקט ״מגן חינוך״ שאחת ממטרותיו השארת בתי הספר פתוחים בערים שאין בהן נתוני תחלואה המצדיקים סגירת בתי הספר. השתמשו בכלי של ״מגן חינוך״ והגנו על נפש הילדים. אין שום הצדקה לסגור אותם שוב בבית בצורה מוחלטת". בעקבות כך, כאמור, הודיעו היו"רים, כי לאות מחאה תלמידי כיתות ה׳ עד י׳ לא יכנסו לשיעורי הזום בשני ימי הלימודים שלאחר תחילת הסגר, שני ושלישי.

למרות שמדובר בהחלטת הממשלה ולא בהחלטת עיריית רמת השרון, בהנהגות ההורים ישנה ציפיה כי העירייה והעומד בראשה יפנו לשר הבריאות ויפעילו לחץ כדי שיחריג את בתי הספר ברמת השרון שתלמידיהם נבדקו במסגרת פרויקט "מגן חינוך". על ההודעה חתומים כל היו"רים של הנהגות בתי הספר ברמת השרון: יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן