כולנו כועסים לפעמים, גם אנחנו וגם הילדים, ובתקופה של הקורונה, המתבטאת בחוסר יציבות וחוסר וודאות, המתחים עולים ואיתם הכעסים, אפילו יותר מהרגיל. רגע לפני הסגר, קבלו הצצה למשחק הרביעיות החדש שפיתחה ליאת קרן, מייסדת ומנהלת מרכז "מתחברים", הנותן מענה לנושא זה

שרון יונתן

מי מאתנו לא כועס לפעמים. מתברר שיש מי שעושים צעדים כדי לעזור לנו להתמודד עם הכעסים. ליאת קרן, מייסדת ומנהלת מרכז ״מתחברים״ לטיפול רגשי וחברתי בהרצליה, פיתחה משחק רביעיות שנקרא "מאחורי הכעס" ונותן מענה לנושא הכעסים.

״אני מאמינה שהדרך הטובה ביותר ללמוד היא דרך החוויה ודרך משחק היא דרך של חוויה מהנה, מסבירה ליאת ומוסיפה: "מה שיכול לעזור בהתמודדות עם כעסים היא ההבנה שמאחורי הכעס מסתתרים מגוון של רגשות והיכולת לזהות אותם מאפשרת דרכי הבעה שונות ומתן מענה מדויק ומתאים יותר לרגש, כך שלא יתבטא כהתפרצות של כעס".

ליאת מסבירה את ייחודו של המשחק שפיתחה: ״התבנית של משחק רביעיות היא פשוטה וברורה, כך שהחוקים ידועים והמשחק פשוט ויעיל. ב״מאחורי הכעס״ כל רביעייה מורכבת מרגש אחר ומשלוש דרכים שונות לתת לו מענה. הקלף הרביעי בכל רביעייה הוא קלף סימן שאלה, כדי לעודד חשיבה על דרכים נוספות להתמודדות עם הרגש להשלמת הרביעיה. זה גם עוזר להבין שיש יותר מדרך אחת לפתרון, שלאנשים שונים מתאימות דרכים שונות ושאפשר להיות יצירתיים עם פתרונות".

את המשחק ״מאחורי הכעס״ תוכלו לרכוש בעלות מוזלת, ברכישה מוקדמת, דרך פרוייקט הדסטארט, לטובת הוצאת המשחק לאור. לרכישה ופרטים נוספים לחצו כאן


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן