בקשה לא שגרתית אבל בהחלט מוצדקת: הנהגת ההורים העירונית מבקשת מההורים שנפשו בחנוכה בבתי מלון, בעיקר בחו"ל, לא להחזיר את ילדיהם למערכת החינוך עד שיעברו בדיקת קורונה. למי שמעוניין, בדיקות קורונה יתקיימו מחר (שישי) בבית קינן בין השעות 9:00 ל- 14:00

שרון יונתן

הנהגת ההורים העירונית בהרצליה יצאה היום בקריאה למשפחות, אשר ניצלו את חופשת החנוכה לבילויים בבתי מלון ובמיוחד בחו"ל, לא להחזיר את הילדים למוסדות החינוך לפני שייבדקו ויצאו שליליים לקורונה.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

בהודעה שהוציאה ההנהגה העירונית נכתב: "כולנו תקווה שנהניתם, ומבקשים שתהיו אחראים, וכפי שנבדקתם לפני כניסתכם למדינה זרה, תהיו אחראים להיבדק לפני שתחזירו את הילדים להתערבב עם ילדים אחרים. הכנסת ילדים חיוביים למערכת החינוך תגרום לסגירת כיתות וגנים ותיאלץ משפחות אשר בחרו להישאר בבית להיכנס לבידוד. סביר גם כי הדבקה תסכן אוכלוסיות בסיכון ותהפוך את הרצליה לעיר כתומה, מה שיביא לסגירת כלל בתי הספר בעיר. אנא נהגו באחריות ופעלו בערבות הדדית".

ראש העירייה, משה פדלון, ברך על יוזמת הנהגת ההורים העירונית לעידוד בדיקת הקורונה ובלימת התחלואה. בעירייה הדגישו כי בדיקות קורונה יתקיימו מחר (שישי) בבית קינן בין השעות 9:00 ל- 14:00.



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן