אתר "דה מרקר" חושף הבוקר את רשימת המבנים שייהרסו עבור סלילת הרכבת התחתית במרכזי הערים הרצליה ורמת השרון. בהרצליה נמשכת התארגנות התושבים לקראת הגשת ההתנגדויות בקרוב

 

שרון יונתן

לאחר ששני המקטעים של המטרו (רכבת התחתית) כבר הופקדו להתנגדויות, בשבוע שעבר הופקד המקטע האחרון (M1) שאמור לחצות בעתיד את רמת השרון והרצליה.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

על פ התכנית, קו המטרו התת קרקעי במקטע זה יכנס לרמת השרון מאזור קרית שאול ומשם יחצה את כל רחוב סוקולוב וימשיך לרחוב בן גוריון ושדרות ח"ן בהרצליה. לאחר מכן יתעקל שמאלה, יחצה את הרחובות מלכי ישראל ובני בנימין, יעבור מתחת לרחוב סמילנסקי, יתעקל שוב ימינה לכיוון אזור המרכז הבינתחומי ומשם מזרחה לכיוון שכונת גן רש"ל ושמאלה לכיוון צפון, מתחת לכביש 531 לכיוון רעננה.

מפת תוואי המטרו בהרצליה על מפת גוגל כולל שמות הרחובות
נתיב המטרו המיועד בהרצליה

בהרצליה החלה כבר לפני מספר שבועות התארגנות של מאות מתושבי הרצליה הירוקה להגשת ההתנגדות לתכנית כפי שפרסמנו לראשונה ב"שרון און ליין". לשם הגשת ההתנגדויות ניתן פרק זמן של 60 יום, שיחל כנראה בימים הקרובים.

בתוך כך, פרסם הבוקר האתר "דה מרקר", בסיועו של משרד עורכי הדין צבי שוב, את רשימת המבנים שאמורים להיהרס עבור סלילת הרכבת התחתית בערים בהם יעבור מקטע M1: תל אביב, חולון, פתח תקוה, רמת גן, גבעתיים, הוד השרון, הרצליה ורמת השרון.

על פי הפרסום, עבור סלילת המטרו יהרסו בהרצליה המבנה המסחרי ברחוב בן גוריון 9 ואולם "היכל בעיר" הסמוך לו (בתמונה למעלה), הבניינים ברחוב בן גוריון 13 – 15 וכן מבנה קופת החולים שברחוב חברון 2. ברמת השרון מיועדים להריסה ולהפקעה זמנית כל הבניינים ברחוב סוקולוב ממספר 52 עד 70, כאשר על פי ההערכות, רוב המקרקעין יושבו בעתיד לבעליהם.

.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן