הם שירתו אותנו במסירות עשרות שנים – ועכשיו תורנו להחזיר להם אהבה וחיבוק צרכני. "שרון און ליין" גאה להשיק פרויקט מיוחד למען חנויות הרחוב הוותיקות. מדי יום נציג בפניכם בעל עסק מקומי, כזה ששירת את כולנו מאז ומתמיד – ממש כמו בעל החנות הראשונה שלנו במרכז הרצליה

שרון יונתן

חנויות הרחוב האלה איתנו כבר עשרות שנים. חלקן נוסדו בשנותיה הראשונות של המדינה. ברבים מהמקרים הבעלים הם דור שני או שלישי, שגדלו על ברכי הוריהם או סביהם, שמהם ירשו את החנות הקטנה והאהובה שלהם.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

האופטיקאית הוותיקה בפסאז', הבעלים של חנות הפרחים הראשונה בעיר, התופרת ההיא שלא מפסיקה לחייך. כולם באים אלינו מאהבה כבר עשרות שנים. משרתים אותנו בכל זמן ובכל מצב, עם כל הלב. עכשיו, הזמן שלנו להחזיר להם אהבה.

"שרון און ליין" גאה להשיק פרויקט שכולו מוקדש לחנויות הרחוב הוותיקות בהרצליה, רמת השרון וכפר שמריהו. במסגרת הזו, נציג בפניכם מדי יום חנות רחוב כזו ונזמין אתכם להחזיר לה אהבה – וחיבוק צרכני.

את החנות הראשונה שלנו בהרצליה סביר להניח שכולם מכירים, בעיקר מהפעם ההיא שבה נתקעתם בלי מנורה או הייתם זקוקים לייעוץ לגבי הצילינדר החדש. אבי צ'יפסר מהרצליה תמיד היה שם בשבילכם.

אבי צ'יפסר – תעודת זהות

שם החנות: א. צ'יפסר

שנת הקמה: 1955

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

סוג: חומרי בניין ואביזרים לתחזוקת הבית

כתובת: סוקולוב 47 הרצליה

מדוע לקנות אצלי? "הייחוד שלנו הוא השירות האישי. כל לקוח מתנהל ישירות מולי ולא מול עובד שלא מכיר. אני מכיר ב-95% את כל לקוחותיי באופן אישי. הכבוד הוא עבורי לשרת את תושבי הרצליה. אני נהנה וגאה שאני עדיין ממשיך את העסק של הוריי באותה מתכונת. אני קורא לתושבי העיר לקנות בחנויות הרחוב ובכך לדאוג לפרנסתנו, בעיקר במצב הקשה שאליו נקלענו".

יש לכם חנות ותיקה ואתם מעוניינים להשתתף בפרויקט? שלחו אלינו מייל: contact@sharonline.co.il


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן