מקרה חריג אירע אתמול בבוקר בשכונת נווה גן ברמת השרון, כאשר ביצים נזרקו על פקח של העירייה שבא לפתוח את שער הכניסה האחורי של בית הספר היסודי "דורון". בהנהגת ההורים של בית הספר מיהרו לגנות את המקרה והבוקר קיבלו התושבים הודעה ממנהל אגף הביטחון, פיקוח וחירום: "אתמול נחצה קו אדום נוסף"

 

שרון יונתן

תעלומה בשכונת נווה גן ברמת השרון: מי זרק אתמול ביצים לעבר פקח העירייה שהגיע לפתוח את שער הכניסה האחורי של בית הספר היסודי "דורון" בשכונה?

יש לכם רגישות? תתחברו לאתר הרווחה והחברה של ישראל!

הנהגת ההורים הוציאה לאחר המקרה הודעה להורים בזו הלשון: "הנהגת הורי דורון מגנה את המעשה הנבזה שארע הבוקר (אתמול – ש.י.) שבו נזרקו ביצים על הפקח שהגיע מטעם העירייה לפתוח ולשמור על שער בית הספר לטובת כניסת התלמידים. מי שזרק את הביצים עשה זאת מהבניין הסמוך לבית הספר. אנו מביעים התנצלות בפני הפקח וקב״ט העיר ומקווים שהמעשה הדוחה לא יחזור בשנית".

מאוחר יותר עדכנה הנהגת ההורים כי לאור האירוע, הקב"ט העירוני הודיע למנהלת בית הספר כי הם לא מוכנים לשלוח פקח לפתיחת השער האחורי וזאת עד שהם יקבלו את השם של מי שהשליך את הביצים.

הבוקר הוציא קובי אלפסי, מנהל אגף הביטחון, פיקוח וחירום הודעה לתושבי השכונה והורי התלמידים ובה כתב: "אתמול נחצה קו אדום נוסף (זה אירוע שני של זריקת ביצים לעבר בית הספר. בשבוע שעבר תושבת המתגוררת ליד בית הספר ניסתה לדרוס פקח כאשר הגיע לפתוח את שער בית הספר והבחין בנוסעת עם אופניים חשמליים על מדרכה ללא קסדה ומדברת בטלפון נייד). אגף הביטחון אחראי על המשמעת והסדר הציבורי. אני יודע שמקרים אלו אינם מייצגים וגרמו לחלחלה בקרב הקהילה. הסיבה היחידה שבגינה, כרגע, השער האחורי ימשיך לפעול, היא שרביד ויפתח שכנעו אותי כי אירוע זה מונף חינוכית. בסוף הילדים הם אלו שמתנצלים על אירוע שלא הם יזמו, מתוך הבנת המשמעות של הפגיעה באחר. ועל כך שאפו. מקווה מאוד שנדע לחנך לסובלנות ולאהבת חינם".

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן