בעיריית רמת השרון הופתעו מהמכתב שקיבלו אתמול מהסתדרות המורים האוסר על התקנת מחיצות פרספקס בכיתות כחלק ממתווה החזרה ללימודים. הסתדרות המורים: "הלמידה בחלוקת הכיתות באמצעות פרספקס אינה עולה בקנה אחד עם הנחיות משרד החינוך והבריאות". העירייה בתגובה: "החציצה באמצעות פרספקס היא פתרון יעיל שמונע הדבקה ומאפשר קיום רציפות לימודים מלאה"

 

שרון יונתן

בעיריית רמת השרון התגאו השבוע, כחלק ממתווה החזרה ללימודים אותו פרסמנו שלשום ב"שרון און ליין", במבנה החדש של כיתות בתי הספר היסודיים, כאשר מחיצת פרספקס שקופה תחצה אותם לשתיים (בתמונה), אבל מתברר שבהסתדרות המורים מתנגדים בתוקף לרעיון זה.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

במכתב ששיגר אתמול מיכאל פינטו, משנה ליו"ר האגף לאיגוד מקצועי ויו"ר סניף גוש דן בהסתדרות המורים לשלומית שפיגלבלט, מנהלת אגף החינוך בעיריית רמת השרון, הוא כתב: "הלמידה בחלוקת הכיתות באמצעות פרספקס אינה עולה בקנה אחד עם הנחיות משרד החינוך והבריאות, כמו גם שהיא יוצרת נטל בלתי סביר או הגיוני על עובד ההוראה הנדרש לקיים למידה זו ואנו לא נאפשר זאת".

לגבי זכויות המורים כתב: "תנאי העבודה לרבות היום החופשי מעוגנים בהסכמים קיבוציים ואף גורם, לא כל שכן הרשות המקומית, אינם רשאים לפגוע בתנאי עבודתם. ככל שתבחרו להפעיל את מוסדות החינוך במהלך 5 ימים, לא נאפשר פגיעה ביום החופשי של אף לא אחד מעובדי ההוראה המועסקים במוסדות החינוך ברמת השרון. בשולי הדברים אציין כי למיטב ידיעתי המתווה שפרסמתם אינו מאושר על ידי משרד החינוך".

מהעירייה נמסר בתגובה: "החציצה באמצעות פרספקס היא פתרון יעיל שמונע הדבקה ומאפשר קיום רציפות לימודים מלאה. הפתרון הזה עומד בתו התקן ועובד בהצלחה בבתי חולים ובמקומות נוספים ואין סיבה שלא יעבוד בבתי ספר. אנחנו מזמינים את משרד החינוך והבריאות לבוא בנפש חפצה, לבחון את מודל רמת השרון ולהכיל אותו בכל הארץ".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן