מתנדבי מועדון רוטרי רמת השרון ממשיכים בעשייתם המבורכת למען תושבי העיר ולאחרונה תרם המועדון מחשבים לילדים בעיר. המועדון, שחוגג השנה 50 שנה להקמתו, פונה לתושבי העיר לקבלת תרומה במטרה לסייע לתושבים נזקקים

 

 

מתנדבי רוטרי רמת השרון. תרומת מחשבים ניידים

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

ערבות הדדית בתקופת הקורונה: מועדון רוטרי רמת השרון, בסיוע קרן הקדש בנימיני ומספר תורמים נוספים, תרמו 30 מחשבים נישאים לילדים תושבי רמת השרון, בתיאום עם האגף לשירותים חברתיים של עיריית רמת השרון.

בנוסף, המועדון תרם בחודש ספטמבר 35 ילקוטים לילדים שעלו לכיתה א' כולל כל הציוד הנדרש. בחודש דצמבר מתכנן המועדון להעניק מלגות לסטודנטים לתואר ראשון, תושבי רמת השרון, על מנת להקל על העומס הכלכלי שיש להם.

רוטרי הוא ארגון בינלאומי של מועדונים התנדבותיים חברתיים שונים הפועלים בקהילה ב-200 מדינות שונות. מועדון רוטרי רמת השרון חוגג השנה 50 שנה לקיומו. המועדון מזמין את תושבי העיר לתרום ל"קרן רוטרי רמת השרון" במטרה לסייע לנזקקים תושבי רמת השרון.

חשבון הבנק לתרומה : בנק לאומי סניף 949 רמת השרון – "קרן רוטרי רמת השרון" מספר חשבון :  1579478. לקבלת קבלה יש לכלול את שם התורם, כולל כתובת אימייל, במסרון לטלפון : 052-3839997 . התרומות מוכרות על ידי מס הכנסה, לפי סעיף 46.

.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן