מאבק הורי הכדורסל בבני הרצליה, שאותו ליווינו לאחרונה ב"שרון און ליין", הסתיים לפני זמן קצר בהצלחה גדולה כאשר ראש העירייה, משה פדלון, הבטיח למפגינים תחת בניין העירייה כי המחירים יחזרו לקדמותם, והוסיף: "אתם לא אמורים לכסות גירעונות של עמותה"

 

שרון יונתן

סוף טוב הכל טוב: ראש העירייה הגיע לפני זמן קצר להפגנת הורי ושחקני הכדורסל בבני הרצליה מול בניין רחבת העירייה והבטיח להם כי מחירי הרישום בעונה הקרובה יחזרו לאלו שהיו בשנה שעברה, כפי שניתן לראות בסרטון המופיע בסוף הכתבה.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

כאשר נשאל מדוע בהרצליה המחירים יקרים ביותר, ענה: "אתם לא אמורים לכסות גירעונות של אף אחד ואגורה אחת לא תילקח ממכם לכיסוי הגירעון. אני מבטיח ואומר, אחזיר את המחירים כמו שהיו בשנת 2019". דבריו התקבלו במחיאות כפיים על ידי ההורים ונקבע כי הצדדים יפשו ביום ראשון לקבלת תשובה סופית.

פדלון הוסיף: "אני רוצה שכל תלמיד ותלמידה יממש את החלומות שלו גם בספורט. המציאות השתנתה ומה שהיה נכון לפני ארבעה חודשים לא מתאים להיום וזה מחייב אותנו לחשב מסלול מחדש".

פדלון ציין גם כי יגדיל את הסכומים שינתנו בועדות הנחה והבטיח מעתה לעשות את הדברים בשיתוף פעולה והידברות מול ההורים. עוד אמר כי בכוונתו להציג בפני המועצה את "בני הרצליה החדשה" כדבריו: "אני הולך לעשות רה ארגון בעמותה ואני כראש רשות לוקח את זה בחודשים הקרובים כיעד מרכזי. תאמינו לי שהילדים יקרים ונעשה הכל למענם. אשמח שתהיה נציגות של מספר הורים ונעבוד ביחד בשיתוף פעולה".

בכך מגיע לסיומו מאבק אותו ליווינו ב"שרון און ליין" בשבועות האחרונים, כאשר ההורים הנחושים לא היו מוכנים לקבל את העלייה החדה במחירי הרישום לעונה הקרובה. עוד לפני הגעתו של פדלון התקיימה הפגנה בהשתתפות עשרות הורים לשחקני כדורסל בליגות התחרותיות, מלווים בילדיהם השחקנים. ההורים הגיעו עם שלטים מקוריים שעליהם נכתב "בני הרצליה בגירעון – לא על חשבוננו", על כדורסל גובים – לא גונבים".

.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן