המתווה הוצג היום במכתב ששיגרו אבי גרובר, ראש העירייה, ודוברת וייזר, סגניתו ומחזיקת תיק החינוך, לשר החינוך יואב גלנט. בעירייה מקווים שמשרד החינוך לא יערים קשיים ויקבל את המתווה שמוצג בכתבה לפניכם

שרון יונתן

כיתה עם מחיצת פרספקט. צילום: באדיבות העירייה

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

עיריית רמת השרון הציגה הבוקר את מתווה החזרה ללימודים לכיתות א' עד ד' שעליו עמל אגף החינוך בעירייה מזה מספר שבועות. את המתווה הציגו ראש העירייה, אבי גרובר, וסגניתו דוברת וייזר, מחזיקת תיק החינוך, במכתב שהעבירו לשר החינוך, יואב גלנט, ובו הם מבקשים מהממשלה לאמץ את מודל רמת השרון לחזרה ללימודים.

על פי המתווה, ילמדו תלמידי כיתות א' עד ד' חמישה ימים בשבוע, כאשר כל יום במשך 5 שעות. המקצועות שילמדו הם מקצועות הליבה, חינוך וספורט, כאשר מספר המורים המלמדים בכיתות יצומצם. את הכיתות תחצוץ מחיצת פרספקט שקופה, כך שכל קפסולה יושבת בנפרד והמורה מלמד את 2 הקפסולות באותה העת. בעירייה ציינו כי בתחילת השנה הדבר בוצע במספר בתי ספר שאכן נשארו "ירוקים" במונחי הקורונה.

עוד במתווה: שימוש מושכל בכל משאבי בית הספר: תומכי הוראה, יתרת שעות בקרב מורי כתות ה'-ו' שלא מלמדים את כלל השעות, יתרת השעות של המורים בכתות א'-ו' לאור המעבר ללמידה של 5 ימי לימוד בשבוע עד השעה 13:00.

בעירייה ציינו היום כי הם מצפים ומקווים שמשרד החינוך לא יערים קשיים על המתווה שהוצג. גרובר ווייזר ציינו: "השאיפה שלנו היא חזרה מלאה ללימודים לחמישה ימי למידה על מנת לאפשר לתלמידים מסגרת לימודית מלאה ולהורים אפשרות חזרה לשגרת עבודה. אנחנו חושבים שיש להעביר את הסמכות לרשויות המקומיות שמכירות את הצורך של מערכת החינוך ויודעות ליצור את המתווה הנכון עבורם".

השניים ביקשו משר החינוך: "לאור הדחיפות וחשיבות הדברים, נשמח לקיים פגישה דחופה ולהציג לך ולצוות המשרד, באופן מעמיק, את דרכי ההחלה של המתווה כבר בתחילת השבוע הקרוב".

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן