מדובר במעשים שבוצעו לפני חמש שנים, כאשר הקטינה הגיעה לנקות את דירתו של הנאשם ביחד עם קרוב משפחתה הקטין. בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב: "מסוכנותו של הנאשם מובהקת גם עתה, לאור מסוגלותו לבצע עבירות כה חמורות הכוללות נקיטת אלימות חסרת רחמים וברוטלית מצדו כלפי קטינה"

שרון יונתן

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אלון אשטמקר, תושב הרצליה בן 40, בגין 5 עבירות אינוס, מעשה מגונה ושידול קטין לשתות משקה משכר. הנאשם ביצע את המעשים בקטינה בת 15 בעוד קרוב משפחתה הקטין יושב בחדר הסמוך.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

על פי האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין סימי יפית דרי, במהלך שנת 2015, המתלוננת הייתה מגיעה עם קרוב משפחה הקטין לנקות את ביתו של הנאשם שהיה בעל קשרי ידידות עם משפחתה ושכנה. באחת הפעמים בהן הגיעו לדירתו, הזמין הנאשם את הקטינים לצפות בסרט פורנוגרפי, במהלכו אף סיפק להם משקאות אלכוהוליים.

במהלך הצפייה בסרט, ביצע הנאשם מעשה מגונה במתלוננת, שלא בהסכמתה. בשלב מסוים, הוביל הנאשם את המתלוננת לחדר השינה אשר בדירה, בעוד קרוב משפחתה נותר לצפות בסרט. הנאשם ביצע במתלוננת מעשי אינוס. זאת, תוך שימוש בכח, כאשר המתלוננת מתחננת בפניו ומבקשת שיעזוב אותה. במהלך האירוע הורה הנאשם למתלוננת לשתוק כדי שקרוב משפחתה לא ישמע אותם. כאשר המתלוננת המשיכה לצעוק, לקח הנאשם כרית והניח אותה על פניה, עד כי התקשתה לנשום.

בבקשה המעצר עד תום ההליכים כתבה עוה"ד דרי כי "הגם שמדובר בעבירות אשר בוצעו לפני כחמש שנים לערך, הרי שמסוכנותו של המשיב מובהקת גם עתה, לאור מסוגלותו לבצע עבירות כה חמורות הכוללות נקיטת אלימות חסרת רחמים וברוטלית מצדו כלפי קטינה".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן