התלמידה, שהגיעה לבית הספר מחטיבת רעות, נפטרה הלילה לאחר שנאבקה בשנה האחרונה במחלה קשה. צוות השכבה הוציא הודעה להורים ולתלמידים ובה הודיעו על כינוסים כיתתיים בזום ואפשרות להגיע לבית הספר לתמיכה ושיתוף. יהי זכרה ברוך!

שרון יונתן

אבל בתיכון היובל בהרצליה לאחר שהלילה נפטרה תלמידת כיתה י' ממחלה קשה ונדירה. יועצת ומנהלת השכבה פרסמו הבוקר הודעה להורי ותלמידי השכבה ובה כתבו:

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

"בצער רב אנו מודיעות על פטירתה בטרם עת של תלמידת השכבה (כיתה י5) לאחר שנאבקה בשנה האחרונה במחלה נדירה וקשה. הבוקר נקיים כינוסים כיתתיים (לצערנו הרב בזום) ולאחר מכן נאפשר למי מתלמידי השכבה שירצו להגיע לבית הספר לשיח, תמיכה ושיתוף. נבקש ממי שרוצה להגיע לעדכן את המחנך/ת על מנת שנוכל להתארגן בקבוצות בהתאם להנחיות התקופה".

עוד צוין בהודעה: "רבים מתלמידי השכבה הכירו את התלמידה, אשר הגיעה אלינו מחטיבת רעות ואנו מניחות שחלקם כבר עודכנו. ידוע לנו גם כי חבריה הטובים לומדים בשכבה וכי גם חלקכם, ההורים, הכרתם אותה היטב. חשוב לנו להדגיש כי אנו כאן עבור כל תלמיד/ הורה שיזדקק. חשוב כי בימים אלו תשימו לב לתגובות ילדיכם, סיטואציות שכאלו עשויות להשפיע ולהעלות חששות, מחשבות וזכרונות גם עבור מי שלא הכיר אותה מקרוב או בכלל".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן