שוק הנדל"ן זקוק בעיקר עכשיו למתווכים מנוסים שיודעים כיצד לספק מענה רלוונטי – אך כל עוד מדובר באחד מענפי הפרישה הנפוצים ביותר במשק, קשה להניע את השוק בכיוון הרצוי. סוכנות לידרס הרצליה מצאה פתרון, לטובתו היא מגייסת מתווכי נדל"ן שרוצים לקדם את הקריירה שלהם לשלב הבא ולהשפיע על מקצועיות התחום בטווח הרחוק

בעקבות משבר הקורונה והמצב העגום במשק הישראלי, רבים ממתווכי הנדל"ן תוהים לגבי אפשרויות התעסוקה העתידיות שלהם. יחד איתם, עוד אלפי מובטלים מבינים שכעת עליהם להתמקד בעבודה בתחום חיים יציב, מה שמציב את סוכנויות הנדל"ן בקדמת ההתעניינות הציבורית ומעלה שאלות לגבי היכולת של סוכנים קיימים להמשיך לשגשג לאורך התקופה וגם אחריה.

קושי ואתגר שיתאימו רק לקומץ אנשים

הצופה מן הצד בוודאי יראה את סוכני הנדל"ן כאנשים בעלי משרה נוחה עם רווחים נאים, שמבצעים עבודה שהושגה בקלות על ידי התקבלות לסוכנות או קורס לימודי. אלא שכל הדברים הללו הם רק למראית עין: כל מתווך נדרש לפתוח לעצמו עסק עצמאי, גם אם הוא עובד בסוכנות מסודרת. את תקופת החיים הראשונה הוא יחווה ללא משכורת וייאבק במשך זמן רב כדי לצבור יכולות, ידע, ניסיון, קשרים, מעגלי שיווק יעילים ובעיקר להתבלט מעל המתחרים – בשוק שבו ממילא תדמית המתווכים עדיין לא טובה מספיק. זוהי הנקודה בה הופך עולם הנדל"ן גם לאחד התחומים בעלי אחוז הפרישה הגבוה ביותר, מאחר שרוב האנשים יגלו שזו פשוט לא העבודה שמתאימה להם.

גלגולו של סוכן

אם סוכן הנדל"ן מצליח לקטוף פירות מעבודתו, הרי שמדובר באדם עם חוסן מנטלי ברמה גבוהה ובעל אינטליגנציה רגשית שהוכיחה את עצמה שוב ושוב בהבנת הלקוחות וקידום מטרותיהם. סוכנים אלו לאו דווקא הגיעו לתחום לאחר שלמדו קורס מסוים, אלא נכנסו לסוכנות שבה הוצמד להם מנטור אישי, המלווה אותם ומעניק להם ידע הכרחי בתחומי המקרקעין, המשפט, הפיננסיים, האדריכלות ועוד. סוכנות לידרס מבצעת סינון קפדני עד כדי כך שרק מעטים מתקבלים ללא רקע קודם בתיווך, כאשר המומחיות של לידרס היא שדרוג קריירות של סוכני נדל"ן קיימים, בעלי שנת ניסיון ומעלה.

התוכנית לצמיחת הקריירה

כל הצוות בלידרס והמערך של לידרס בנוי בדיוק לאלו המעוניינים להשתדרג אל השלב המקצועי הבא. כיצד עושים זאת? בונים תוכנית ממוקדת מותאמת אישית על פי הרצונות והיכולות של הסוכן. אנו מזהים שלושה  סוגי סוכנים. אלו בעלי יכולת ורצון להנהיג צוות, אלו שמעדיפים להתרכז יותר בליווי  מוכרים וסוכנים שאוהבים יותר ללוות רוכשים. לאלו שרוצים לפתח צוות, אנו מסייעים בגיוס סוכנים שיגדילו את ההכנסות של העסק של הסוכן. כדי לדעת מי מסוכני הנדל"ן מתאימים לדנ"א של לידרס , נערכים בלידרס ראיונות עומק עם המועמדים. בנוסף הם ייהנו מהתשתית הקיימת, המיתוג וגם היכולת לפתח ולהתניע תחתיהם צוות סוכנים שפועל לפי תוכנית חלוקת הרווחים הייחודית של המשרד. לא בכדי סוכנות לידרס הרצליה הינה סוכנות הנדל"ן הגדולה ביותר בעיר. אלו שמתאימים יותר לעבודה מול מוכרים או בעבודה מול רוכשים, יקבלו כלים ייחודים ומערכות טכנולוגיות שנבנו  ועובדות עבור הסוכנים כדי לגייס יותר לקוחות ולייעל תהליכי עבודה כל זאת יחד עם חלוקת רווחים ייחודית יכפילו ואף ישלשו את ההכנסות של הסוכן. 

ביטחון בקריירה לטווח ארוך   

מתווכי נדל"ן בעלי ותק שיצטרפו לסוכנות לידרס, יגלו שהודות למערך השיווק המתקדם, כמות הלקוחות רבה והעבודה רצופה ויציבה גם בעתות משבר. הם ייהנו מהאפשרות ליצור הכנסה פסיבית שתבטל את תקרת הזכוכית שהגיעו אליה וגם מהיכולת ליצור הכנסה שהולכת וגדלה מידי שנה – הן בשל שיוף המיומנויות המקצועיות והן בזכות חלוקת הרווחים הייחודית של לידרס יחד עם טכניקת הפעולה המוכחת של הסוכנות עצמה. בנוסף האווירה המשפחתית, השיתוף הפעולה יחד עם כל אלו נועדו כדי לשדרג את קריירת הנדל"ן  לשדרג ולהזניק את העסק של סוכן הנדל"ן ובכך להגשים ולממש את מלוא הפוטנציאל.

צוות לידרס הרצליה - משרד תיווך
צוות לידרס הרצליה

.

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן