בעקבות אנשי צוות מאומתים בקורונה, נסגר אתמול גן שיזף ברחוב זרובבל במערב העיר והיום נסגר גן שיבולים ברחוב עזרא בשכונת מורשה ועשרות ילדי הגנים נכנסו לבידוד. הנהגת הורי הגנים ביקשה מהעירייה ליידע את ההורים לגבי בדיקות הקורונה שעברו צוותי כל הגנים

שרון יונתן

ארבעה ימים חלפו מאז חזרת הגנים לפעילות ואתמול והיום נסגרו ברמת השרון כבר שני גני ילדים, לאחר שאנשי צוות מצהרון הגנים התגלו כמאומתים בקורונה. אתמול נסגר גן שיזף באשכול בוסתן (בתמונה) ברחוב זרובבל במערב העיר והיום נסגר גן שיבולים ברחוב עזרא בשכונת מורשה.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

בהודעה שפרסמה היום הנהגת הורי הגנים להורים נכתב: "ברצוננו לעדכנכם כי בעקבות סגירת גן בעיר בשל הימצאות איש צוות מאומת, ובהמשך לפניית סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך להנהגת ההורים, ומתוך ראיית טובת כלל הילדים וההורים וכן ההבנה של חשיבות הימצאות הילדים במסגרות החינוכיות ויציאת ההורים לעבודה, אתמול בלילה הוציאה הנהגת הורי הגנים הודעה לעירייה שאנו לא נעמוד או נתמוך בסגירת גנים המונית בעיר כאשר מי מהצוות החינוכי בגן בחר, בהתאם לזכותו על פי חוק, שלא לבצע בדיקת קורונה.

ביקשנו מהעירייה לבדוק ולמצוא דרך שבה יהיה ניתן לעדכן את הורי הגנים באשר לעשיית הבדיקות על ידי הצוותים החינוכיים בעיר, כך שכל הורה והורה יוכל לקבל החלטה באם הוא שולח את ילדו לגן זה או אחר ואם לא. ביקשנו גם כי יגבשו וימצאו דרכים אשר יעודדו את הצוותים לערוך בדיקות תקופתיות.

כמו כן הבהרנו כי אנו מצפים שתצא הודעה לכלל הצוותים החינוכיים המבקשת מן הצוותים שלא להגיע לעבודתם באם הם מגלים תסמינים ולו הקלים, או אם יש כל סוג אחר של חשש. אנו מבקשים וקוראים גם לכם ההורים להקפיד ולא לשלוח ילד לגן שעלול לסכן את חבריו, משפחותיהם ואת אנשי הצוות בגן. נבהיר כי אין ביכולתנו לחייב איש צוות כזה או אחר לבצע את בדיקת הקורונה, כפי שלא ניתן לחייב את ילדי הגן להיבדק, וההחלטה האם לסגור גן כזה או אחר אינה לשיקול דעת הנהגת ההורים אלא לשיקולה של העירייה".



להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן