לטענת הורים לתלמידים הלומדים בבית הספר ותושבים המתגוררים בסמוך, אין שום הגיון לקיים את הבדיקות בתוך מבנה בית הספר. הבדיקות הבאות יתקיימו ביום ראשון והתושבים מקווים שזאת גם תהיה הפעם האחרונה. "לא יותר הגיוני שבדיקות כאלו יערכו בשטח פתוח ולא בחלל סגור?", תוהים התושבים

שרון יונתן

צילום: באדיבות העירייה

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

תושבים בשכונת נווה עמל מתנגדים להמשך בדיקות הקורונה בבית הספר היסודי גורדון (בתמונה), הנמצא בשכונה. כזכור, ביום שלישי השבוע התקיימו במקום בדיקות קורונה לכל המעוניין, ללא צורך בהפניה וללא עלות, תחת אחריות פיקוד העורף ומד"א.

אתמול גילו התושבים כי גם ביום ראשון הקרוב (18 לחודש) יתקיימו בדיקות קורונה באותו מקום ועובדה זו העלתה את זעמם, כפי שאמרה הבוקר ל"שרון און ליין" תושבת השכונה המתגוררת בקרבת בית הספר ושני ילדיה לומדים בו: "לא ברור לנו איך מכל המקומות בעיר בחרו לעשות את מתחם הבדיקות דווקא בתוך מבנה בית הספר. למתחם כזה מגיעים אנשים שחוששים שחלו בקורונה או חולים פוטנציאליים. ניסינו, אני ומספר הורים נוספים, לקבל תשובות מפיקוד העורף לגבי חיטוי אבל קיבלנו תשובה לקונית שיתבצע חיטוי אם ידרש. לאחר שהתעקשנו לקבל פרטים נוספים היפנו אותנו לעירייה. זה מעורר בקרבנו חשש כבד שחיטוי יסודי לא באמת נעשה. בפיקוד העורף מפנים אותנו לעירייה ובעירייה מפנים אותנו לפיקוד העורף. פינג פונג שאף אחד לא רוצה או לא יכול לתת תשובות אמיתיות ובאמצע הורים מבולבלים שלא סומכים על המערכת וחוששים".

התושבת ממשיכה: "ביום ראשון הקרוב היינו אמורים להגיע ולשלם על ספרי הלימוד לשנת הלימודים ודחו אותנו ליום שני. מה יהיה הלאה? הכי מטריד אותנו שאין לזה תאריך סיום ולא רחוק היום שנגלה שמבנה בית הספר למעשה הופקע לטובת פיקוד העורף וכאשר יחזרו הלימודים עוד נגלה שילדינו לומדים בסמוך למתחם בדיקות קורונה. זה גם אחד החששות הגדולים ביותר של ההורים. אנו דורשים שביום ראשון זאת תהיה הפעם האחרונה של הבדיקות בבית הספר".

תושבת אחרת הוסיפה: "בכל הארץ פועלים מתחמים של היבדק וסע, בדומה לזה שפתחה קופת חולים מכבי מחוץ לספורטק. יש מחוץ לבית הספר מגרש חניה גדול. מה הבעיה להקים שם מתחם זמני ביום הבדיקות ולא להכניס הכל למבנה בית הספר. לא יותר הגיוני שבדיקות כאלו יערכו בשטח פתוח ולא חלל סגור? זאת לא משימה שפיקוד העורף יכול לעמוד בה? תושבים אחרים הביעו תמיהה כיצד מכניסים נבדקים רבים לשכונה שבה התחלואה בהרצליה היא הגבוהה ביותר. זה לא המקום המתאים ולמרות שמדובר באחריות פיקוד העורף, אנחנו, תושבי העיר, מצפים מהעירייה שתדאג להזיז את הבדיקות מבית הספר".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן