היציאה מהסגר עדיין לא החלה, אבל לפחות התחבורה הציבורית חוזרת לפעילות בהיקף מלא. בחברת מטרופולין מחדדים את הנהלים לנסיעה בטוחה באוטובוסים

שרון יונתן
 

אחת הביקורות על החלטות הממשלה בסגר הנוכחי הייתה על צמצום היקף התחבורה הציבורית, דבר שגרם להצטופפות של יותר נוסעים בתוך האוטובוסים שפעלו בתדירות נמוכה יותר.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

ממחר זה עומד להשתנות: חברת מטרופולין הודיעה כי החל ממחר (שלישי) יופעלו כלל קווי השירות במתכונת מלאה, בימי חול ובמוצ"ש עד השעה 22:00, למעט ההחרגות הבאות באזור השרון: לא יופעלו קווי ההסעות הייעודיים לתלמידים באזור השרון עד לחזרת התלמידים למוסדות הלימוד, לא יופעלו קווי הלילה בכל אזורי הפעילות באזור השרון: 228,229,230,231. בימי שישי ומוצ"ש לא יופעלו כל קווי השירות הבינעירוניים.

ממטרופולין נמסר עוד כי מרבית עמדות 'על הקו' תוחזרנה לפעילות ביום שלישי, ניתן לצפות בשעות הפעילות באתר מטרופולין. לגבי התפוסה מחדדים במטרופולין את ההנחיות: מספר הנוסעים המותר ברכב מסוג עירוני (נגיש) הינו 32 נוסעים, מספר הנוסעים המותר באוטובוס מסוג בינעירוני הינו 30 נוסעים. כמו כן, הנסיעה באוטובוסים בינעירוניים מותרת בישיבה בלבד, חל איסור לעמוד במהלך הנסיעה. לא תתאפשר ישיבה בשורה שמאחורי הנהג, פרט לאוטובוסים בהם הותקנו מחיצות.

בנוגע להנחיות הבריאות יחול שינוי במגבלות שהופצו על שימוש במזומן, ובחובת עטיית המסכות, חל איסור לאכול במהלך הנסיעה (אלא אם האכילה נדרשת על מנת לשמור על בריאות הנוסע). הנסיעה באוטובוסים תתקיים כאשר חלונות האוטובוסים פתוחים ככל שניתן. אין לסגור את החלונות במהלך הנסיעה.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן