כך אמר היום ראש עיריית הרצליה בעת ביקורו של ח"כ יאיר לפיד בהרצליה. יו"ר האופוזיציה החמיא לעירייה: "כל מה שהמדינה לא עושה, בהרצליה עושים בעצמם"

 

שרון יונתן

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד-תלם), ביקר היום במרכז לחקירות אפידימיולוגיות של עיריית הרצליה, יחד עם ראש העירייה, משה פדלון, וחבר סיעתו ח"כ יוראי להב הרצנו, תושב הרצליה.

בסיור (בתמונה) הוצגו ללפיד פרויקטים שונים, אותם מפעילה העירייה וממשיכים לתת שירות גם בתקופת הקורונה וביניהם: המרכז לחלוקת מזון, פרויקט לחלוקת מחשבים לתלמידים, וכמובן מרכז השליטה ובקרה שבודק מה מצב המבודדים בשילוב פרויקט ברקת שמטרתו להוריד את התחלואה בנגיף הקורונה. 

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

לפיד הדגיש עד כמה השלטון המקומי חשוב במציאת פתרון אמיתי למגפה והדגיש שכפי שבעיריית הרצליה החליטו, בלי לחכות לאף אחד, למגן את כל בתי האבות בעיר, כפי שהם יצרו פרויקט של שמרטפות לילדים של הצוותים הרפואיים תושבי הרצליה – כך נכון לעשות. "כל מה שהמדינה לא עושה, בהרצליה עושים בעצמם" אמר לפיד.

ראש העירייה, משה פדלון, הודה ללפיד על דבריו והשיב: "אנחנו עובדים מסודר, עם לוחות זמנים, עם תשומת לב לכל פרט, בסוף זה מצליח. הממשלה לא קיימת, אז אנחנו עושים את העבודה".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן