מתברר שדווקא בתקופת הסגר מספר ההמראות והנחיתות של מסוקים, בשטח שנמצא ממערב לשכונת הרצליה הירוקה המערבית, נמצא במגמת עלייה. תושבת, המתגוררת ברחוב ז'בוטינסקי ממול, אומרת: "כנראה שזה מהווה פתרון טוב בתקופת הסגר למי שיכול להרשות לעצמו לעבור ככה ממקום למקום מבלי שיתפס. אני לא מצליחה להבין איך הרשויות נותנות לזה יד ואף אחד לא עושה כלום בנדון". צפו בסרטון בסוף הכתבה

שרון יונתן

תופעת ההמראות והנחיתות של מסוקים בשטח שממערב לשכונת הרצליה הירוקה המערבית נמשכות ומתברר כי מאז כניסת הסגר מספרם אפילו עלה, כפי שמדווחים התושבים האכפתיים המתגוררים ממול.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

כזכור, מדובר בתופעה מדאיגה שאנו מסקרים ב"שרון און ליין" החל מסוף חודש יוני, אז פרסמנו לראשונה כי מסוקים ממריאים ונוחתים בשטח הנמצא מול רחוב ז'בוטינסקי בהרצליה, בסמוך לנתיבי איילון צפון (בתמונה). תושבים מביעים חשש מהטיסה של המסוקים בגובה נמוך בסמוך לבתיהם ולכבישים ראשיים.

לאחר שתופעה זו לא נפסקה פרסמנו כתבה נוספת ב-21 ביולי ובה הבאנו התייחסות של שלוש הרשויות האמורות לטפל בתופעה: עיריית הרצליה, משטרת ישראל ומשרד התחבורה. תשובות רציניות לא קיבלנו, בעיקר התחמקות והעברת האחריות מגוף לגוף. אז בשביל למנוע עוד מריחות, הפעם כבר לא פנינו לקבלת תגובות. מה הטעם?

התופעה נמשכה ומתברר שמתחילת הסגר האחרון אפילו התגברה כפי שסיפרה היום תושבת המתגוררת ברחוב ז'בוטינסקי 38 שתיעדה המראה של מסוק היום בבוקר (שני), כפי שאתם יכולים לראות בסרטון המצורף בסוף הכתבה.

התושבת אמרה ל"שרון און ליין": "המראות ונחיתות המסוקים לא הופסקו למרות הכתבות שעשיתם באתר שלכם. ולא רק שלא הופסקו, מתחילת הסגר אפילו התדירות עלתה לבערך שתיים ביום ויותר מכך בימי שישי וערבי חג. כנראה שזה מהווה פתרון טוב בתקופת הסגר למי שיכול להרשות לעצמו לעבור ככה ממקום למקום מבלי שיתפס. אני לא מצליחה להבין איך הרשויות נותנות לזה יד ואף אחד לא עושה כלום בנדון".

המראת המסוק הבוקר בהרצליה

.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן