כך אומר תושב הרצליה הצעירה בנוגע לשביל להולכי רגל היוצא מרחוב הרב גורן לכיוון רחוב אנפה ועובר מאחורי אולפנת צביה. לטענתו, העירייה הבטיחה מזמן כי תרצף את השביל אך בפועל שום דבר לא השתנה והשביל ממשיך להוות מוקד ללכלוך וזוהמה. התושב: "הגיע הזמן שהעירייה תרצף את השביל לרווחת תושבי האזור". עיריית הרצליה סירבה להגיב לפניית "שרון און ליין"

 

שרון יונתן

מכירים את המשפט "הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים"? מתברר שהוא מתלבש בול על המקרה שלפנינו, אותו אני מלווה מספר שנים, עוד בהיותי כתב המקומון "קול הרצליה".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

מדובר על שביל להולכי רגל שיוצא מרחוב הרב גורן בהרצליה הצעירה ועובר מאחורי אולפנת צביה, עד לכיוון רחוב האנפה. תושבים המתגוררים באזור מתריעים כבר שנים על לכלוך וזוהמה המצטברים על השביל באופן תמידי (בתמונה), מאחר והוא אינו מרוצף. במהלך השנים האחרונות הבטיחה העירייה, גם בתגובות לכתבות שפרסמתי בשנים האחרונות ב"קול הרצליה", כי השביל ירוצף. אבל כאמור, הבטחות לחוד ומציאות לחוד.

תושב האזור אמר אתמול ל"שרון און ליין": "השביל הזה משמש הולכי רגל רבים, בהם ילדים, שעוברים בו על בסיס יומי. מאחר והשביל לא מרוצף ותמיד מלוכלך ומוזנח, תושבים מרשים לעצמם לזרוק שם זבל ופסולת. נכון שהעירייה מנקה את הפסולת אחת לשבוע, אבל המראה של השביל הוא עלוב ומוזנח ולא אחת יש שם גם פגרים של חיות. סתם להשוואה, מרחוב הרב גורן סללו שביל הליכה לכיוון דרך ירושלים והשביל תמיד נקי ומתוחזק".

התושב קובל על הבטחות רבות שניתנו מצד העירייה במהלך השנים האחרונות ושום דבר לא השתנה: "העירייה הבטיחה שהשביל ירוצף, אבל שום דבר לא התקדם ולא השתנה. אני מרגיש שהעירייה פשוט מזלזלת בתושבים. הבטחות שאין מאחוריהן שום כיסוי. אנחנו לקראת סוף שנת 2020 וזאת פשוט בושה לעיריית הרצליה שלא מסוגלת אחת ולתמיד לרצף את השביל הזה כמו שצריך למען רווחת התושבים".

עיריית הרצליה סירבה להתייחס לפניית "שרון און ליין".

.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן