תושבים ברחוב מדווחים על עשרות עכברושים שמסתובבים מתחת לבתים, בחצרות ובגינות. אופיר הלל, תושב הרחוב: "זה הפך לסיוט מתמשך ואנחנו לא רואים את הסוף". העירייה: מדובר בשטח פרטי ואף על פי כן העירייה תבצע הדברה". צפו בסרטון הלא סימפטי שעבור תושבי הרחוב מהווה מציאות יומיומית

 

עכברושים ליד בתי התושבים ברחוב תמנע בשכונת מורשה

מתקרבים לסוף שנת 2020 ומתברר שברמת השרון יש תושבים שנאלצים להתמודד עם אורחים ממש לא רצויים בקרבם: תושבים ברחוב תמנע בשכונת מורשה מתלוננים על מכת עכברושים גדולה שפוקדת אותם זאת תקופה ארוכה ופוגעת באיכות חייהם.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

אופיר הלל, תושב הרחוב, אמר היום ל"שרון און ליין": "העכברושים אצלנו ברחוב זאת תופעה שאנחנו סובלים ממנה המון זמן. לא מדובר בעכברוש אחד אלא בכמות גדולה מאוד של יותר מעשרות עכברושים שמסתובבים בגינות ובחצרות הבתים ולפעמים אפילו נכנסים לתוך הבתים. זה יוצר מצבים שאנשים יושבים בגינה בחוץ ופתאום רואים עכברוש מתחת לרגליים שלהם. הילדים פוחדים מהם ואנחנו מפחדים שאחד העכברושים ינשך ילד. מדובר על רחוב קטן עם עשרות תושבים שסובלים מזה. אני גר כאן שלוש שנים ויכול להעיד שהתופעה התגברה בחצי השנה האחרונה. מעבר לעכברושים יש כאן גם מכת מקקים לא קטנה. זה הגיע למצב שאפילו החתולים ברחוב פוחדים מהעכברושים הגדולים שמסתובבים לנו בין הרגליים. זה הפך לסיוט מתמשך ואנחנו לא רואים את הסוף".

לטענתו, כל ניסיונות ההדברה של העירייה כשלו: "העירייה טוענת שהיא עשתה הדברה אבל מתברר שזה כמו כוסות רוח למת. היינו מעדיפים שיתנו את ההדברה למדביר פרטי מרמת השרון. לצערנו, המדבירים של העירייה לא הביאו את התוצאות הנדרשות".

לאופיר טענות רבות לעירייה: "העירייה מכירה את השכונה חודשיים לפני הבחירות ואחר כך שוכחים אותנו עד לבחירות הבאות. אנחנו משלמים מיסים כמו כל התושבים ולא זוכים לשירות הבסיסי של לחיות ללא עכברושים ומקקים".

מהעירייה נמסר בתגובה: מדובר בשטח פרטי ועל אף שכך העירייה פועלת על מנת לסייע ולהרחיק את העכברושים מבתי התושבים. המקום טופל לפני מספר חודשים. אמש, לאחר שקיבלנו תלונה מיד שוחח המדביר עם הגברת שפנתה והיום הוא יגיע על מנת לטפל בנושא.

.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן