ההתרמה תתקיים מחר (חמישי) בבית הספר "עומר" בשכונת מורשה בין השעות 15:00 עד 21:00. במד"א קוראים לציבור לבוא ולתרום דם ומסבירים כי בעקבות הקושי המשמעותי לגייס את כמות הדם הנדרשת, בעיקר נוכח משבר הקורונה, חגי תשרי והסגר, נגרם קושי באספקת הדם לבתי החולים

שרון יונתן

תושבי רמת השרון המעוניינים לתרום דם, שימו לב: מחר (חמישי) יתקיים מבצע התרמת דם בבית ספר "עומר" בשכונת מורשה בין השעות 15:00 ל-21:00. יש להצטייד בתעודה מזהה הכוללת תמונה ומספר זיהוי וכמובן להיכנס למתחם עם מסכה.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

במד"א קוראים לציבור לבוא ולתרום דם ומסבירים כי המחסור החמור נגרם בשל הירידה בזמינות האתרים בהם ניתן לבצע התרמות בתקופת הקורונה. עוד נמסר: "חשוב לזכור כי לדם אין תחליף מלאכותי וכי כל מנת דם יכולה לסייע להציל את חייהם של שלושה חולים או פצועים שזקוקים לתרומה. בעקבות הקושי המשמעותי לגייס את כמות הדם הנדרשת, בעיקר נוכח משבר הקורונה, חגי תשרי והסגר, נגרם קושי באספקת הדם לבתי החולים שיכול להביא לפגיעה קריטית בפעילות הרפואה השוטפת ולדחיית ניתוחים.

במד"א מציינים כי המחסור קיים בעיקר במנות דם מסוג o ובמנות דם עם RH שלילי מכל הסוגים (-a-,b-,ab). בשירותי הדם של מד"א פונים לכל מי שחש בטוב, עומדים במדדי משרד הבריאות תרומות דם וכן מי שחלפו לפחות 28 יום מחשיפה לחולה קורונה מאומת או ממועד ההחלמה מהנגיף, לבוא ולתרום.

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "בלב הגל השני של משבר הקורונה ובשל מחסור חמור ומדאיג במנות דם – אנו קוראים לציבור להירתם ולתרום למען האחר, על מנת שנוכל להמשיך ולסייע בהצלת חיים ולהעניק לכל אחד את הטיפול הראוי לו והסיוע שלו הוא נזקק. כל תרומה עשויה להציל חיים ולעזור לאחר. זו העת לעזרה הדדית".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן