"רמתשרונים – בואו!" כך נפתחת ההזמנה להפגנה שתערך מחר (חמישי) במחלף הכפר הירוק החל משעה 17:30, והמאורגנת בידי מובילי מחאות הדגלים השחורים מכל גשרי העיר

 


בשלושת החודשים האחרונים פקדו מאות מתושבי רמת השרון מדי שבת את גשרי וצמתי העיר כחלק ממחאת הדגלים השחורים. הסגר הקרוב לא יגביל את זכותם של המפגינים להפגין בשבתות בגשרים, אך מובילי הגשרים בחרו להתאחד להפגנה נוספת מחר (מחלף הכפר הירוק מזרח, חמישי, 17:30), אשר תאחד את כל העיר בגשר אחד. המארגנים מציינים כי להפגנה מוזמנים כל תושבי רמת השרון וסביבותיה, ותיקי הפגנות וכאלו שרוצים להצטרף בראשונה.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

המארגנים טוענים כי ההפגנה מבטאת את החרפת המאבק של תושבי העיר כנגד הממשלה והעומד בראשה, ומצטרפת לפעילות אינטנסיבית בשלושת החודשים האחרונים הנערכת במעל 315 צמתים וגשרים בכל רחבי הארץ.

לדברי מארגני המחאה, פעילים שרובם תושבי העיר: "הפגנות הדגלים השחורים הינן הפגנות ספונטניות שצמחו מלמטה בידי תושבים אשר יצאו למחות כנגד פעילות ראש הממשלה בנימין נתניהו שפוגע פגיעה אנושה בדמוקרטיה. לא ייתכן שראש ממשלה הנאשם בפלילים, וכושל בניהול משבר הקורונה, ימשיך לכהן בתפקידו כרגיל. הרחובות זועמים ומבקשים לבטא את הכעס העצום הזה בעשייה. לפני שניעלם כולנו לתוך קדרות הסגר, נענינו לבקשה של התושבים ואנחנו מאחדים כוחות ומתארגנים להפגנה לכל המפגינים בגשר אחד בכניסה אל העיר".

המארגנים כועסים ומוסיפים: "יש תחושה שראש הממשלה איבד קשר עם המציאות. הוא מדמיין שנשמור על הסגר, נקיים את החג בלי ההורים שלנו כשהוא מבלה בחו"ל? יש לו טעות קשה ואנחנו מתכוונים להראות לו מה תושבי רמת השרון חושבים על ההתנהלות הכושלת שלו בטיפול בקורונה, שנובעת בראש ובראשונה מכך שכל מה שמעניין אותו – הוא עתידו האישי".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן