הורי הגן, הממוקם ברחוב יהודה הלוי בהרצליה, לא מבינים מדוע מספר התלמידים עלה ל-35, מדוע העירייה לא שיתפה אותם בכך ומדוע העירייה מתעלמת מפניותיהם. תגובת העירייה לא התקבלה

 

נמשכות התלונות של הורי גני ילדים על העלייה במספר התלמידים בגנים לקראת שנת הלימודים שתיפתח ביום שלישי הבא. לאחר שבשבוע שעבר פרסמנו את טענותיהם של הורי הגנים יסמין ואורן בהרצליה הצעירה על עלייה במספר התלמידים למקסימום האפשרי, היום אנו מביאים טענות דומות של הורי גן כוכב (בתמונה) הנמצא ברחוב יהודה הלוי.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

אמא לילדה בגן מסבירה: "גן כוכב היה בשנה שעברה גן טרום חובה עם 28 תלמידים והפך השנה לגן חובה עם 35 תלמידים, חלקם טרום חובה. העירייה פשוט החליטה להוסיף תלמידים, חלקם מאזור רישום אחר, מבלי להודיע להורים בהליך של שקיפות במהלך הרישום. אולי חלקנו היה מעדיף לעבור לגן עם פחות תלמידים? יש לנו גננת מצוינת, אבל גם לה יהיה קשה להכין כזאת כמות של ילדים לכיתה א'".

האמא טוענת להיבט נוסף בהעלאת מספר התלמידים: "בתקופה כזו של קורונה, מה ההגיון לעלות את מספר התלמידים ולצופף עוד יותר את הגן? איך בדיוק יסתדרו גננת וסייעת אחת על 35 תלמידים? איך ישמרו על היגיינה בצורה הזאת? הדרישה שלנו היא שלפחות העירייה תוסיף סייעת נוספת. זאת עיריית הרצליה, לא איזו עירייה שכוחת אל. העירייה יכולה להרשות זאת".

להורים טענות נוספות כלפי התנהלות העירייה: "אני יודעת על הורים רבים שפנו לעירייה במיילים וזכו להתעלמות. העירייה פשוט מנצלת את הקורונה כדי לא להיפגש עם תושבים. יש בקרב ההורים אכזבה גדולה מאוד מטיפול העירייה בטענות שלנו".

בעיריית הרצליה לא הגיבו לטענות ההורים.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן