בישוב הפסטורלי מצפון להרצליה היו מספר מקרי הדבקה בודדים מפרוץ המגפה, אך נכון להיום אין בו חולי קורונה פעילים. ראש מועצת כפר שמריהו, סרג' קורשיא, לתושבים: "שמחתי מאוד לראות אירועים בהם הקפידו על מספר משתתפים של פחות מ- 20 איש הנערכים בחצרות הבתים"

 

בעוד שבעיר הסמוכה לה יש 127 חולי קורונה פעילים, בכפר שמריהו מספר החולים עומד כרגע על אפס וזאת לאחר שהתגלו בה מקרי הדבקה בודדים מפרוץ המגפה. אז נכון, מדובר בישוב קטן המכיל רק 2,400 תושבים, אבל אין ספק שזהו נתון מעודד עבור תושבי המועצה המקומית.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

באיגרת לתושב שהוציא לאחרונה ראש מועצת כפר שמריהו, סרג' קורשיא, הוא ציין: "לשמחתי, מצב התחלואה הנוכחית בכפר ירד בחזרה ל-0 חולים. על מנת לשמור על מצב זה עלינו להמשיך ולהקפיד בשמירת ההנחיות: ריחוק חברתי, מסיכות, היגיינה. שמחתי מאוד לראות אירועים בהם הקפידו על מספר משתתפים של פחות מ-20 איש הנערכים בחצרות הבתים"

קורשיא הוסיף: "חשוב לציין כי משטרת גלילות בודקת אירועים רבים וכאשר יש חריגה מההנחיות, המשטרה קונסת את בעלי הבית וסוגרת את האירוע. על מנת להמשיך ולשמור על היחסים הטובים של כפר שמריהו עם משטרת גלילות, אנא קבלו בהבנה את הבדיקה המשטרתית של האירוע. כאשר השוטרים יספרו ויראו כי יש עד 20 אנשים באירוע הם ימשיכו בדרכם עם חיוך ויאפשרו לכם לחגוג בלא הפרעה".

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן