את הפנייה לנתניהו יזם פורום אח"מ בראשותה של אורית רישפי (בתמונה), לשעבר חברת מועצת העיר הרצליה. על הפנייה חתומים 6 חברי מועצה מרמת השרון, אבל אף אחד מחברי המועצה בהרצליה

 

123 חברי מועצה מכל הארץ פנו השבוע לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וביקשו ממנו שימנע את סגירת פרויקט קידום הנוער היל"ה. את הפנייה יזם אהרון אורגד, סגן ראש עיריית נתניה וחבר בפורום אח"מ (ארגון חברות וחברי המועצה ברשויות המקומיות בישראל) שאותו ייסדה ד"ר עו"ד אורית רישפי, תושבת הרצליה וחברת מועצת העיר הרצליה לשעבר,  והמשמשת כיום כיו"ר הפורום.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

על המכתב חתומים שישה חברי מועצת העיר רמת השרון (דוברת וייזר – סגנית ראש העירייה, באצ'י אלקובי, רביד פלד, ירון גדות, ענבל דדון ורמי בר לב), אבל לעומת זאת אין חברי מועצה מהרצליה החתומים על הפנייה לנתניהו. פרויקט היל"ה היא תוכנית השלמת יסוד ולימודי השכלה אשר פועלת במסגרת תחום קידום הנוער ושייכת לאגף לחינוך ילדים ונוער בסיכון של משרד החינוך.

בפנייה לנתניהו נכתב: "כידוע לך, פרויקט היל"ה המשותף למשרד החינוך, החברה למתנ"סים והרשויות המקומיות, עוסק בקידום נוער ברחבי ישראל, כשלעיתים קרובות מדובר בהזדמנות האחרונה עבורם לעלות למסלול חינוכי וחברתי בריא ומועיל. הפרויקט נחשב להצלחה גדולה ואי אפשר להפריז בחשיבותו. לצערנו הרב, עקב סאגת התקציב שטרם נחתמה קיים איום ממשי שתופסק עבודתם  של עובדי קידום הנוער ברחבי הארץ. היום כבר הוזמנו רבים מהם לשימוע שלפני פיטורים במוסדות החברה למתנ"סים".

עוד נכתב בפניית חברי המועצה: "ידוע לנו היטב כי אדוני טרוד בימים אלה במאבק בנגיף הקורונה ובכלל בענייני המדינה, ובכל זאת נבקש כי יידרש לסוגיה וינחה להכריז כי תכנית היל"ה שהיא ממש חלק מרשת הביטחון החברתי של ישראל – תימשך. אנו נבחרי/ות הציבור ברחבי הארץ מודאגים ביותר ויודעים כי אלפי עובדי קידום נוער – ואולי חשוב מכך, בני הנוער במסגרות המטופלים על ידם באהבה ובמקצועיות, מצפים כי כבודו וכן שרי האוצר והחינוך יאמרו את דברם".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן