ההורים זועמים על החלטת מנהל בית הספר להעביר את מחנכת הכיתה בשנה האחרונה לכיתה אחרת, למרות הבטחת המנהלת הקודמת. ההורים שיגרו מכתב חריף למשרד החינוך ולעירייה ומחר (שני) יפגינו עם ילדיהם מול בניין העירייה. התלמידים, מצידם, הכינו קליפ מרגש ובו קראו לחזרתה של המחנכת האהובה עליהם. צפו בסרטון בסיום הכתבה

 

הורים לתלמידי כיתה ו'3 בבית הספר ברנר בהרצליה (בתמונה) בשנת הלימודים הבאה מאיימים שלא ישלחו את ילדיהם ללימודים בתחילת השנה, אם דרישתם להשבת המחנכת משנת הלימודים האחרונה לא תיענה. מחר (שני) אמורה להתקיים הפגנת הורים וילדים מול בניין העירייה.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

תלמידי הכיתה עברו שנים לא פשוטות, כאשר מדי שנה הוחלפה מחנכת והשיא היה בכיתה ד', בה היו, לטענת ההורים, גילוי אלימות פיזית ומילולית בכיתה. בתחילת שנת הלימודים הקודמת הוחלט כי מחנכת חדשה, נאוה שאול, תיכנס כמחנכת ואכן השנה עברה ללא בעיות עם שביעות רצון גדולה מצד ההורים והילדים שהתחברו מאוד למחנכת. להורים הובטח על ידי מנהלת בית הספר הקודמת, אורנה ברנס, כי שאול תישאר גם לכיתה ו', אבל לפני שלושה שבועות החליט מנהל בית הספר, יורי קדר, שנכנס לתפקידו לפני שנה, כי המחנכת תעבור ללמד כיתה אחרת.

ההורים זעמו על החלטה זו כפי שאמרה היום נציגת ועד ההורים של הכיתה: "לא יתכן שבשש שנים יהיו לכיתה שש מורות. איפה נשמע דבר כזה? איך ילדים יכולים להישאר יציבים בצורה הזאת? מה עוד, שיש לנו הבטחה של המנהלת הקודמת שהמחנכת תמשיך איתנו לכיתה ו'". ילדי הכיתה יצרו קליפ מושקע ובו ביקשו כי שאול תחזור ללמד. הקליפ מצורף בסיום הכתבה.

כאמור, כמוצא אחרון החליטו ההורים שלא ישלחו את ילדיהם לבית הספר אם שאול לא תחזור ללמד את הכיתה. במכתב ששיגרו לפני מספר ימים לחיה שיטאי, מנהלת מחוז ת"א במשרד החינוך, ולמשה עיני, המפקח על בתי הספר היסודיים בהרצליה, כתבו ההורים כי בשיחת זום עם המנהל, סגניתו, יועצת בית הספר ויו"ר ועד ההורים בבית הספר הם הודיעו להנהלת בית הספר כי שנת הלימודים לא תיפתח, אם בלמידה מרחוק או למידה בבית הספר.

ההורים במכתב החריף: "החלטה זו התקבלה לאחר מחשבה רבה ובהחלטה משותפת של ילדי והורי הכיתה, לאחר שיחות והתכתבויות אין ספור שביצענו ונפלו לדאבון ליבנו על אזניים ערלות ולאחר שבשום שלב לא נלקחה בחשבון מצוקתם של הילדים וטובתם. משבר האמון העמוק בינינו לבין הנהלת בית הספר אינו מאפשר פתיחת שנת לימודים כסדרה".

נציגת ההורים הסבירה היום מדוע על המנהל לקבל את דרישתם: "ניתנה הבטחה מבית הספר בשנה שעברה ועל רקע מצוקות שקרו בכיתה הזאת, המנהל לא יכול להסיר את ההבטחה, לא להקשיב למצוקות ולהגיד שכל מה שההנהלה הקודמת הבטיחה לא מעניין אותו. זה לא צריך לעבוד ככה. הילדים שלנו לא שקופים והבטחות צריך לקיים. מה יותר חשוב ללמוד בבית ספר, אנגלית ומתמטיקה או ערכים? כיום הציון שאנו נותנים לבית הספר על ההתנהלות הוא נכשל". בעקבות ההחלטה ההורים שיגרו מכתבים לראש עירייה, אך לא זכו לטענתם לתגובה עניינת אלא רק לכך שהוא מפנה אותם לאגף החינוך.

יש לכם רגישות? תתחברו לאתר הרווחה והחברה של ישראל!

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: החלטות המתקבלות בדבר שיבוץ הסגל החינוכי הינן באחריות בלעדית של הנהלת ביה"ס, אשר רואה לנגד עיניה את הצרכים ומכלול השיקולים הפדגוגיים הרחבים של כלל התלמידים. ההורים קיבלו מענה כתוב לטענותיהם ממפקח בית הספר וממנהלת אגף היסודי בעירייה. איננו רואים כל מקום להשבתת הלימודים בתקופה זו שבה הילדים זקוקים למסגרת חינוכית מסודרת ותומכת.

מהעירייה לא התקבלה תגובה.

תלמידי כיתה ו'3 בקליפ המרגש

.

 


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן