שרון בכר, תושבת רחוב רמז בשכונת נווה עמל, טוענת כי נהגים ברחוב יוצרים מפגעי בטיחות רבים שמסכנים את עוברי האורח ובעיקר את הילדים. התושבים מצפים מהעירייה לפתרונות ובינתיים לקחו יוזמה והוסיפו שלטים בכתב ידם. בעירייה סירבו להגיב לטענות

 

תושבים המתגוררים ברחוב רמז בשכונת נווה עמל בהרצליה טוענים כי הרחוב בו הם מתגוררים הפך למסוכן מבחינה תעבורתית וזאת בשל העובדה שנהגים לא מצייתים לחוקי התנועה. שרון בכר, המתגוררת בבית מספר 29 ברחוב, בצומת עם רחוב הטייסים, גורסת כי נהגים מתעלמים לחלוטין מתמרור האין כניסה המוצב בסמוך לביתה (בתמונה) ואוסר על המשך נסיעה ברחוב רמז לכיוון רחוב רכב ישראל.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

בכר, אם לחמישה ילדים, אמרה היום בזעם: "נהגים מתעלמים מתמרור האין כניסה ועושים מה שהם רוצים. פשוט ממשיכים ישר כי הם יודעים שממילא הם לא יקבלו דו"ח. אני לא מדברת על אופנועים שבכלל מתעלמים אלא על מכוניות שנוסעות במהירות ובמקום לפנות שמאלה לרחוב הטייסים כמתבקש הם נוסעים ישר. בנוסף, נהגים נוסעים בצורה מסוכנת ומהירה וזה ממש סכנת נפשות במיוחד לילדים. יש כאן המון ילדים שהולכים לגינה ברחוב רכב ישראל. למה בדיוק מחכים? שילד ידרס על ידי רכב שנוסע בניגוד לחוקים? הדרישה שלנו היא פשוט כדי למנוע אסון וכדאי מאוד שבעירייה יבינו את זה".

בכר פנתה גם ללשכת ראש העירייה וכתבה: "לכל אורך הרחוב יש פה ילדים קטנים. מה מחכים? שירצחו פה ילדים על הכביש? פניתי מספר פעמים למוקד ולמשטרה שאומרים לי לצלם. אני מבקשת בכל לשון של בקשה שלא תיתן לילדים למות בכביש".

שרון לא רק מדברת אלא גם עושה. אם העירייה לא עושה כלום, גייסה שרון את ילדיה ואלו הכינו שלטים אותם תלו על העצים ברחוב כדי להתריע על תמרור האין כניסה שאותו יש לכבד. על השלטים נכתב: "השלט למעלה לא ליופי – אין כניסה" "זהירות ילדים סעו בזהירות".

בכר מסכמת: "הגיע הזמן שהעירייה תתייחס בכובד ראש לטענות שלנו ויתנו לנו את פתרונות כי נכון להיום זאת פשוט הפקרות. אני מצפה מהעירייה שתשים באמפרים לאורך הרחוב, שלטים ותמרורים יותר ברורים שמתריעים על כל הסכנות. פתחנו גם קבוצת וואצאפ של השכנים כדי להתאחד ולפנות ביחד לעירייה".

בעיריית הרצליה החליטו שלא להגיב לכתבה.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה
שלט אין כניסה בנווה עמל הרצליה. צילום: פרטי

שלט אין כניסה בנווה עמל הרצליה. צילום: פרטי

שלטי האזהרה שהוסיפו התושבים על העצים ברחוב רמז

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן