בתכנית, שאושרה על ידי הותמ"ל ונקראת "הרצליה בין ערים", יבנו 1,230 יחידות דיור, רובן במבנים עד 10 קומות ושני מגדלים של 35 קומות. התכנית תיצור רצף אורבני בין הרצליה ורמת השרון ותכלול גם שטחי מסחר, מבני ציבור, מסוף תחבורה ציבורית, מעבר עילי מעל נתיבי איילון, פארק וקו ביוב חדש

 

הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל) אישרה את תכנית "הרצליה בין ערים" שקודמה ע"י רשות מקרקעי ישראל וצפויה ליצור רצף אורבני בין הרצליה ורמת השרון.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

התוכנית משתרעת על שטח של 400 דונם וממוקמת בחלקה הדרום-מערבי של הרצליה ובסמוך לשכונת גליל ים הנמצאת בשלבי הקמה. התכנית כוללת בניית 1,230 יחידות דיור בשילוב עם חזיתות מסחריות, שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-35,000 מ"ר בסמוך לנתיבי איילון. מתוך כלל יחידות הדיור, 246 יחידות דיור יוקצו עבור דירות קטנות. הבינוי המוצע בתוכנית כולל מבנים בגובה של עד 10 קומות בבניה מרקמית השומרת על רצף עירוני וממשיכה את רצף הבינוי הקיים כיום, וישולבו בה שני מגדלי מגורים בני 35 קומות.

עוד כוללת התוכנית: שטחים עבור מבני ציבור, מסוף תחבורה ציבורית, כיכר עירונית וכן פארק עירוני שישתרע על שטח של כ-106 דונם. הפארק כולל חיבורים למערך השטחים הפתוחים בתכנית וסביבתה וצפוי להוות מוקד פעילות לאזור כולו. בהיבט התחבורתי, התוכנית כוללת חיבור מדרך יבנה ברמת השרון למערב הרצליה באמצעות מעבר עילי מעל דרך 20 ומסילת הרכבת. כחלק מהתוכנית, אושר קו ביוב חדש AYN שיחבר את הרצליה למערכת השפד"ן. מתקן טיהור השפכים העירוני עתיד להתפנות, בהתאם להסכם בין הממשלה לעירית הרצליה. התוכנית נערכה על ידי מליס אדריכלים ובשיתוף עם עיריית הרצליה.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן