מיזם נפלא תופס תאוצה לאחרונה בהרצליה וברמת השרון: תושבים מבשלים ארוחות שבת למען חיילים בודדים, בסדיר ומשוחררים. רוצים להצטרף? כנסו לקישור של קבוצת הוואצאפ בסיום הכתבה

 

 

אוהבים לבשל ולתרום מכל הלב? אם כן, המיזם הזה תפור עליכם, תושבי הרצליה ורמת השרון. נעה מדעי מפרדסיה, ענת עמירה מהרצליה, חגית ארבל ואורית לוי מרמת השרון, יצאו בפרויקט נפלא שבו תושבים מבשלים למען חיילים בודדים, המשרתים את המדינה.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

נעה מדעי, פעילה חברתית, מספרת: "יש בהרצליה 300 חיילים בודדים וברמת השרון עוד כמה עשרות, בסדיר ולאחר שחרור, ואנו דואגים להם לארוחת שישי. איך זה עובד? בכל יום ראשון אני בודקת מי יוצא שבת ומשבצת לו מבשלת. יש דירות של חייל אחד ויש דירות של 3-4 חיילים. המינימום שאנחנו מבקשים עבורם, מלבד חום ואהבה – מנה עיקרית גדולה, תוספת וסלט. כל תוספת אחרת (סלטים, חלה, קינוח, שתיה וכו) לגמרי לשיקול התורמים".

נעה מוסיפה כי הבישול נעשה בבית והתושבים לוקחים את האוכל לבית החיילים. "אין דבר מושלם יותר מלראות את החיוך שלהם והכרת התודה. ההתנדבות היא פעם בחודש עד חודש וחצי לפי הנוחות של התושבים והרצון הטוב", ציינה.

לצורך העניין נפתחה קבוצת וואצאפ שאליה הצטרפו תושבים המעוניינים בכך. היום כתבה בה נעה: "בתחילת כל שבוע אכתוב כמה מבשלות אני צריכה, בהתאם לכמות החיילים שיהיו בבית בסופ"ש, ומי שיכולה תכתוב לי בפרטי. חשוב לי לציין כי מדובר גם במשוחררים טריים שצריכים את עזרתנו לא פחות ולעיתים אף יותר מחיילים בסדיר".

המעוניינים להצטרף לקבוצת הוואצאפ של המיזם מוזמנים ללחוץ כאן


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן